کد خبر: ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 26
پیش از این گزارش هایی منتشر شده بود در این باره که مایکروسافت در تلاش است تا صفحه کلید معروف Word Flow خود را روانه آیفون و دستگاه های iOS کند و اکنون جزئیات و اطلاعات جدیدی در مورد این صفحه کلید و چگونگی کاربرد آن منتشر شده است.

پیش از این گزارش هایی منتشر شده بود در این باره که مایکروسافت در تلاش است تا صفحه کلید معروف
Word Flow خود را روانه آیفون و دستگاه های iOS کند و اکنون جزئیات و اطلاعات جدیدی در مورد این صفحه کلید و چگونگی کاربرد آن منتشر شده است.

وب سایت The Verge اقدام به تشریح لایه بندی این صفحه کلید کرده اند و آنگونه که به نظر میرسد مکانیزم طراحی این صفحه کلید به گونه ای است که به سادگی و با یک دست میتوان از آن استفاده کرد. این در حالی است که صفحه کلید ویندوز 10 موبایل نیز از همین مکانیزم اما با روشی متفاوت بهره میبرد اما شکل و شمایل نسخه iOS این صفحه کلید به کلی متفاوت است.

صفحه کلید عجیب و جدید مایکروسافت برای آیفون و اندروید


به نظر میرسد که این نوع از طراحی بیش از همه برای تایپ با انگشت شست مناسب است و صرف نظر از این نوع لایه بندی تقریبا سایر عملکرد های این صفحه کلید دقیقا مشابه نمونه اصلی آن در ویندوز موبایل است.

همچنین این صفحه کلید مانند همه نمونه های جدید از قابلیت تایپ و استفاده از ایموجی ها، پیشنهاد کلمات و همچنین قابلیت Swipe (تایپ بدون برداشتن انگشت و با کشیدن انگشت بر روی حروف) برخوردار است.

قرار است این صفحه کلید طی ماه های آینده منتشر شود و آنگونه که گفته شده نسخه اندروید آن نیز در سال جاری به دست کاربران این سیستم عامل خواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار