کد خبر: ۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 26
اگر برای شما لینکی ارسال شد که ارجاع به وب سایت Crashsafari.com داشت، به هیچ وجه این لینک و این وب سایت را باز نکنید. این وب سایت مرورگر و گوشی شما را از کار خواهد انداخت.


اگر برای شما لینکی ارسال شد که ارجاع به وب سایت
Crashsafari.com داشت، به هیچ وجه این لینک و این وب سایت را باز نکنید. این وب سایت مرورگر و گوشی شما را از کار خواهد انداخت.

طی 24 ساعت گذشته گزارش های متعددی در مورد یک لینک منتشر شده است که بر اساس آنها بازدید از وب سایتی که در بالا معرفی شد بر روی گوشی های آیفون و همه نسخه های iOS منجر به کرش کردن و ریست شدن گوشی شما خواهد شد.

البته طبق گزارش ها این موضوع تنها برای کاربران آیفون و سافاری نیست بلکه اقدام به بازدید از این سایت بر روی هر دستگاه از جمله رایانه و هر مرورگری منجر به آن خواه شد که دست کم مرورگر شما از کار بیفتد.

وقتی از این وب سایت بازدید میکنید گویا با پر کردن آدرس بار مرورگر منجر به Overload شدن رم میشود و در نتیجه گوشی و مرورگر شما کرش میکند. البته آسیب این وب سایت در همین اندازه است و فعلا گزارشی در مورد آسیب های دیگر از جمله ارسال کد های مخرب در این باره دیده نشده است.

همانگونه که ذکر شد این موضوع بر وی دسکتاپ و مرورگرهای کروم و فایرفاکس نیز صادق است. در مرورگر کروم بر روی همه پلتفرم های موبایل و دسکتاپ از جمله اندروید، البته دستگاه با مشکلی مواجه نمیشود اما خود مرورگر به کلی از کار می افتد.

مراقب باشید! تنها مرورگر مایکروسافت میتواند از پی این وب سایت بر بیاید!


در مرورگر فایرفاکس نیز لود شدن صفحه مدت زمانی به طول می انجامد و بر روی ویندوز پیامی به کاربر نمایش داده میشود که وی را از وجود یک اسکریپت معیوب مطلع میکند.

مراقب باشید! تنها مرورگر مایکروسافت میتواند از پی این وب سایت بر بیاید!


جالب آن که تنها مرورگری که بدون کرش کردن ز پس این وب سایت بر می آید مرورگر جدید مایکروسافت یعنی Edge است. این مرورگر وب سایت را بدون هیچ مشکلی لود میکند!

مراقب باشید! تنها مرورگر مایکروسافت میتواند از پی این وب سایت بر بیاید!


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار