کد خبر: ۱۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 07
با تمام هیاهوی اطراف آخرین مدلهای Lamborghini و Ferrari و Porsche و McLaren ،فراموش کردن سوپر اسپورت جدید اهل دوبی کار سختی نیست.
به گزارش آی تابناک : با تمام هیاهوی اطراف آخرین مدلهای Lamborghini و Ferrari و Porsche و McLaren ،فراموش کردن سوپر اسپورت جدید اهل دوبی کار سختی نیست.
بله،دوبی پر از انواع سوپر اسپرت از تمام کمپانی‌های سراسر جهان است، اما خیلی برای ساخت سوپر اسپرت ها مشهور نیست.به هر حال،با انتشار ویدیویی رسمی از معرفی Fenyr SuperSport کمپانی W Motors نشان داد که هدفش کسب درآمد است.


نام Fenyr از خشن ترین و شرورترین گرگ در اسطوره شناسی اسکاندیناویایی برگرفته شده است.تولید کننده با اشاره بر Fenrir ،پسر Loki (شیطان یا الهه شرارت) و کسی که در  Ragnarok (روز قیامت در اسطوره شناسی اسکاندیناوی ) Odin (الهه جنگ) را می‌بلعد و به تمام جنگ ها پایان میدهد، این نامگذاری را انجام داده!!!
اسطوره‌شناسی به کنار، Fenyr SuperSport از یک موتور Porsche RUF بهره می‌برد. این بدان معناست که این موتور ۴.۰ لیتری دو توربو و ۶ سیلندر خطی، ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور را توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ های عقب انتقال می‌دهد.
این میزان از قدرت شتاب ۰تا۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و سرعت نهایی افزون بر ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را برای این ابرخودرو در پی خواهد داشت.
پس با این اوصاف گرگ داستان ما حسابی دندان‌های نیشش را به نمایش گذاشته،مگه نه؟
حال باید ببینیم آیا در دنیای واقعی هم میتواند جایگاه خدایان سوپر اسپرت ها را نیز ببلعد یا نه...؟

منبع
مترجم:سیاوش مرادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار