کد خبر: ۱۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 06
بازی موبایل Badland Brawl، ساخته‌ی جدید استودیو سازنده سری بازی فوق‌العاده موفق Badland، به‌صورت محدود برای آیفون و آیپد منتشر شد.

به گزارش آی تابناک : استودیو فراگ‌ مایند (Frogmind) با انتشار بازی اندروید و آیفون Badland در بهار سال ۲۰۱۳ میلادی، اولین ساخته‌ی خود برای پلتفرم‌های موبایل را منتشر کرد. بازی Badlandd یک اثر فوق‌العاده خوش ساخت بود که پس از انتشار با موفقیت عظیمی روبه‌رو شد؛ اثری که در آن بازیکن می‌باسیت به سبک کنترل ارائه شده در بازی Flappy Bird یک موجود بالدار را از محیط‌های غارمانند تاریک و مخوف عبور دهد. Badlandd توانست با واکنش مثبت منتقدان روبه‌رو شده و چندی بعد جایزه‌ی Apple Design Award را در مراسم WWDC به‌دست آورد. این اثر همچنین توانست در نهایت به‌عنوان بهترین بازی آیپد سال ۲۰۱۳ از طرف کمپانی اپل انتخاب شود. بازی Badland همچنین یکی از پشتیبانی شده‌ترین ساخته‌های منتشر شده برای اندروید و iOSS بود که شامل بروزرسانی‌های متداولی که شامل مراحل جدید می‌شدند و در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ نیز یک بخش کامل ویرایشگر مراحل برای آن منتشر شد. 


تنها چندماه پس از انتشار بروزرسانی اصلی، استودیو فراگ‌مایند با انتشار ادامه‌ای برای این مجموعه تحت نام بازی Badland 2 همگان را شگفت‌زده کرد! Badland 22 نیز همانند نسخه اول توانست با بازخورد‌های فوق‌العاده‌ای از طرف منتقدان و بازیکن‌ها مواجه شود و در بسیاری از لسیت‌های مربوط به بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۱۵ جای گیرد. از آن زمان تاکنون، فراگ مایند به‌طور منظم دو نسخه‌ی سری بازی Badland را پشتیبانی و آپدیت کرده است. در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی بود که استودیو فراگ‌مایند اعلام کرد توسط کمپانی سوپرسل (SuperCelll، توسعه دهنده‌ی ساخته‌هایی چون بازی Clash of Clans و بازی Clash Royale)، به‌خدمت گرفته شده‌اند و قرار است در آینده تنها روی ساخت و انتشار بازی‌های رایگان یا Free to Play تمرکز کنند و ۳ مدل از این بازی‌ها نیز توسط استودیو فراگ‌مایند در دست توسعه قرار دارد. پس از این مساله، فراگ‌مایند در سکوت خبری مطلق فرو رفت تا امروز که اعلام شد اولین ساخته‌ی آنها در زمینه‌ی بازی‌های رایگان با نام بازی Badland Brawl در مارکت اپ استور مربوط به کشور فنلاند به‌صورت محدود یا Soft-Launch منتشر شده است. می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Badland Brawll را از زیر مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

استودیو فراگ‌مایند در مورد بازی Badland Brawl چنین توضیح می‌دهد:

Badland Brawl یک بازی سریع مبتنی بر فیزیک و بر پایه مبارزات بازیکن در برابر بازیکن (PvP) است که در دنیای سری بازی BADLAND جریان خواهد داشت و این جهان را با اضافه کردن ده‌ها شخصیت جدید نیز گسترش خواهد داد. واحد‌های کلون خود را جهت مبارزه به‌سمت دشمنان پرتاب کنید، واکنش‌های زنجیره‌ای متناسب را با استفاده از ضربات ترکیبی و زمان‌بندی هوشمندانه ایجاد کنید، نیرو‌ها را به‌جلو هل دهید، آنها را انتخاب کنید، بمب‌ها را روی آنها کار گذاشته و نیرو‌ها را به برج دشمنان جهت نابود کردن آنها برسانید؛ پیش از اینکه دشمنان این کار را با شما انجام دهند!

بخش چندنفره بازی Badland Brawl به‌صورت هم زمان یا Real-Time پردازش می‌شود و یکی از ویژگی‌های بارز آن به قابلیت بازپخش مبارزات مربوط می‌شود که استودیو فراگ‌مایند از آن تحت نام BadTube یاد می‌کند؛ این ویژگی به بازیکن‌ها این قابلیت‌ را خواهد داد تا با مشاهده  بازپخش مبارزات دیگر بازیکن‌ها تاکتیک و مکانیزم‌های جدید را یاد گیرند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب بازی Badland Brawl به چگونگی گسترش جهان سری بازی Badland همراه با کاراکترهای جدید و حفظ نمای شیک نسخه‌های اوریجینال این مجموعه همراه با این اثر مربوط می‌شود. اگر در کشور فنلاند زندگی می‌کنید یا دارای اپل آیدی مربوط به این منطقه هستید، می‌توانید نسبت به دانلود بازی آیفون  Badland Brawll اقدام کنید.






منبع : TOUCHARCADE
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار