تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 25
جیسون تاف، مدیر کل سرویس اشتراک ویدئوهای کوتاه توییتر به نام «واین» نیز خبر از جدایی خود از تیم مدیریت این شبکه اجتماعی و پیوستن به گوگل داده است.
مدیر سرویس اشتراک ویدئوی توییتر راهی گوگل شد

جدایی چند مدیر بلند مرتبه توییتر هفته داغی را برای این شرکت رقم زده است. هنوز چند ساعتی از اعلام خبر جدایی کوین ویل، مدیر بخش تولید، و کیتی استنتون، مدیر رسانه توییتر نمی‌گذرد که جیسون تاف، مدیر کل سرویس اشتراک ویدئوهای کوتاه توییتر به نام «واین» نیز خبر از جدایی خود از تیم مدیریت این شبکه اجتماعی و پیوستن به گوگل داده است.

به گزارش «آی تابناک»، تاف از ابتدای سال 2014 رهبر تیم نیویورک واین بود و اکنون اعلام کرده است که قصد دارد برای کار بر روی قابلیت‌های مهیج اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی به گوگل برود. به نظر می‌رسد پروژه جدید برای تاف جذابیت بیشتری نسبت به مدیریت واین دارد که سرنوشتش مانند توییتر نامعلوم و متزلزل است.

اگر چه توییتر همچنان به عنوان پدیده‌ای اثرگذار در حال فعالیت است، اما نوآوری‌هایی آن برای تبدیل محبوبیتش به سرمایه و سودآوری چندان موثر نبوده‌اند. در همین حال، قیمت سهام توییتر به پایین‌ترین حد خودد رسیده که نشان دهنده بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران است.

حال نخستین وظیفه جک دروسی، بنیان‌گذار و مدیرعامل این شبکه اجتماعی طی هفته‌های پیش رو پیرامون سازمان‌دهی مجدد تیم رهبری و ایجاد خوشبینی نسبت به آینده توییتر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار