کد خبر: ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 25
اشیای معلق در هوا با تکنیک های متعدد اکنون چند وقتی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و اگر این اشیاء باغ های معلقی از درختان کوتوله یا Bonsai باشند، موضوع بسیار جالب توجه تر است.

اشیای معلق در هوا با تکنیک های متعدد اکنون چند وقتی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و اگر این اشیاء باغ های معلقی از درختان کوتوله یا
Bonsai باشند، موضوع بسیار جالب توجه تر است.

از همین روی است که پروژه Air Bonsai در ژاپن با استفاده از ترکیبی از تکنیک شناوری مگنتیک، گیاهان مینیاتوری و سنت استاد کاری ژاپنی موفق به ایجاد این باغ های معلق شده است.

در این پروژه که از همان تکنیک شناور سازی اشیا که پیش از این در مورد بلند گو های مدرن دیده شده استفاده کرده است، تنها چیزی که برای معلق نگه داشتن گیاهان مورد نیاز است قرار گرفتن آن در توپ معلق است. این تیم تحقیقاتی این پروژه را با هزینه 80 هزار دلاری تکمیل کرده است اما اکنون این پروژه به مرحله ای رسیده که انجام آن با هر گونه از گیاهان مینیاتوری امکان پذیر است.

این پروژه اکنون در مرحله تجاری سازی قرار دارد و بنا بر آن است که تجهیزات لازم برای ایجاد باغ های معلق خانگی در سراسر جهان به زودی صادر شد. همچنین چهار طراحی مختلف برای انرژی لازم در ایجاد میدان مغناطیسی در این پروژه وجود دارد که برای سلایق مختلف در نظر گرفته شده است.

در ویدئو زیر میتوانید نتیجه تحقیقات و عملیات این تیم و این پروژه را مشاهده کنید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار