کد خبر: ۱۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 30
با آخرین به روز رسانی برای نسخه پیش نمایش مایکروسافت اج در اندروید، رابط کاربری برنامه تیره تر ار هر وقت دیگر شده است. مایکروسافت به طور پیوسته پیشرفت هایی را در نسخه پیش نمایش مرورگر اج خود در اندروید ایجاد می کند، اما شاید یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین تغییرات تا به امروز، تم تیره بوده که با آخرین به روز رسانی برنامه آمده است.

به گزارش آی تابناک : با این به روز رسانی اگر در تنظیمات اج به بخش «Appearance» بروید گزینه «تم» را مشاهده می کنید که در آن شما می توانید از بین «پیش فرض»، «روشن» و گزینه جدید «تیره» گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب گزینه "تیره”؛ منوی تنظیمات، صفحه اصلی، نوار آدرس و نوار ناوبری را به رنگ خاکستری تیره تبدیل می کند که در هنگام استفاده در تاریکی باید چشم های شما را کمتر اذیت کند. با این به روز رسانی همه چیز به نظر بسیار جالب است، هرچند که کنتراست نور زمانی که به یک سایت با پس زمینه سفید نگاه می کنید، تا حدودی خسته کننده است.

پیرو تم تیره جدید، این به روز رسانی همگام سازی رمز عبور را نیز اضافه می کند و به شما این امکان را می دهد که گذرواژه های خود را در تمام دستگاه های خود با اج هماهنگ کنید.

لیست تغییرات:

  • همگام سازی رمز عبور: گذرواژه های شما در مایکروسافت اج در همه دستگاه های شما همگام سازی می شوند، بنابراین بدون توجه به دستگاه، همیشه می توانید کلمات عبور ذخیره شده خود را دریافت کنید.
  • تم تیره: درست مانند ویندوز 10، مایکروسافت اج با تغییر دادن این تم جدید تیره مناسب برای شرایط کم نور مثل کار در شب شده است.

اج هنوز در مرحله آزمایشی در اندروید است، بنابراین اگر شما قصد دارید آن را امتحان کنید، ممکن است گاه به گاه با اشکالاتی مواجه شوید. با این حال، پیش نمایش برای همه باز است و در حال حاضر شما می توانید این برنامه را همراه با تم جدید تیره از Google Play  دریافت کنید.





منبع : WINDOWSCENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار