کد خبر: ۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 24
نرم افزار PixelHealer یک ابزار پرتابل برای سیستم عامل ویندوز است که ابزارهایی را در اختیار شما میگذارد تا به واسطه آنها قادر به شناسایی و در شرایط خاص رفع ایراداتی نظیر پیکسل های مرده و غیر فعال در صفحه نمایش خود باشید.

نرم افزار
PixelHealer یک ابزار پرتابل برای سیستم عامل ویندوز است که ابزارهایی را در اختیار شما میگذارد تا به واسطه آنها قادر به شناسایی و در شرایط خاص رفع ایراداتی نظیر پیکسل های مرده و غیر فعال در صفحه نمایش خود باشید.

صفحه نمایش های شما اعم از لپتاپ و PC ممکن است دارای ایراداتی نظیر پیکسل های مرده یا معیوب باشد که گاهی بر اثر پراکندگی آنها یا گستردگی این پیکسل ها در صفحه نمایش شخصا متوجه آنها خواهید شد. در واقع پیکسل های مرده اغلب سیاه هستند ولی پیکسل های معیوب رنگی دیگر به غیر از آنچه باید را نشان میدهند.

گاهی امکان ترمیم پیکسل های خراب در برخی صفحه نمایش ها وجود دارد به ویژه اگر این پیکسل ها معیوب باشند. در این خصوص روش های زیادی نیز وجود دارد از جمله سایش فیزیکی صفحه نمایش، گردش رنگها در صفحه نمایش به شکلی سریع و در برخی موارد هم اصلا نیاز به انجام کاری نیست و به مرور زمان پیکسل ها خود ترمیم میشوند.

اما ابزار PixelHealer به شما امکان ترمیم پیکسل های خراب را با استفاده از روش چرخش سریع رنگها میدهد البته این نرم افزار برای شناسایی این پیکسل ها نیست و در نتیجه خود شما قبلا باید از وجود آنها مطلع شده باشید:

نرم افزار پرتابل برای شناسایی و رفع ایراد پیکسل ها در نمایشگر


در واقع این نرم افزار به شما اجازه میدهد که اندازه منطقه مورد نظر برای چرخش رنگ ها را در صفحه نمایش انتخاب کنید و همچنین نوع رنگها و زمان چرخش را نیز میتوانید انتخاب کنید.

بعد از آن منطقه انتخاب شده به شکلی سریع شروع به فلش زدن با رنگ های انتخابی شما میکند و از آنجایی که ممکن است منجر به حملات اپیلپسی و آسیب به چشمان شما شود، بهتر است در این موقع به صفحه نمایش نگاه نکنید. همچنین از آنجایی که این نرم افزار تا زمانی که شما دستور توقف را بدهید به کار خود مشغول خواهد بود، بهتر است در زمانی که با سیستم خود کاری ندارید آن را اجرا کنید.

اگر خوش شانس باشید در پایان کار پیکسل های معیوب ترمیم شده و میتوانید با آزمایش رنگ ها این موضوع را متوجه شوید. هرچند امکان آن هنوز هم وجود دارد که این نرم افزار نتواند پیکسل های مرده و معیوب را ترمیم کند، اما با در نظر گرفتن این که راه جایگزین بردن دستگاه به نمایندگی و جایگزین کردن صفحه نمایش یا تعویض آن است، بهتر است قبل از این کار فرصتی به این نرم افزار هم بدهید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار