کد خبر: ۱۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 26
امروزه به‌واسطه‌ وجود شبکه‌های بی‌سیم، اسپیکرهای بی‌سیم مستقل به وسیله‌ای محبوب برای عاشقان موسیقی بدل گشته است.

به گزارش آی تابناک : وقتی می‌توانید با استفاده از اسپیکرهای بی‌سیم و جدیدی که از مزایای آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره می‌گیرند و کنترل کاملی بر کلکسیون دیجیتال فراهم می‌آورند و به شما اجازه می‌دهند موسیقی موردعلاقه‌ خود را در سرتاسر منزلتان به اجرا درآورید، چرا باید از اسپیکرهای قدیمی و باسیم استفاده نمایید؟

ویژگی اسپیکرهای بی‌سیم

بزرگ‌ترین مزیت خرید اسپیکرهای بلوتوث این است که این تکنولوژی کاملا پرتابل است. اگر بخواهید اسپیکرتان را در تعطیلات یا یک سفر تجاری با خودتان به همراه ببرید، می‌توانید این کار را با یک اسپیکر بلوتوث که انرژی آن از طریق باتری تأمین می‌شود انجام دهید و بدین ترتیب برای گوش دادن به موسیقی و با فرض این‌که موسیقی مورد نظر را به شکل محلی بر روی دیوایس مجهز به بلوتوث خود ذخیره کرده باشید نیازی به سیگنال وای‌فای ندارید.

اسپیکرهای بلوتوث نوعاً انرژی بسیار اندکی مصرف می‌کنند بنابراین برای استفاده از آن‌ها اغلب نیازی به پاوربانک ندارید. به‌عنوان یک مزیت دیگر در بحث پرتابل بودن این یعنی اسپیکرهای بلوتوث در هر سایز و شکلی ارائه می‌شوند و حتی به شکل دیوایس‌های کوچکی که فقط چند اینچ هستند عرضه می‌گردند. با افزایش علاقه به این فناوری، در چند سال اخیر تعداد کمپانی‌ها و برندهای کوچک و بزرگی که اسپیکرهای بلوتوث را تولید می‌کنند به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است.

نکات عمومی

دوام باتری: وقتی سخت‌افزار پرتابل خریداری می‌کنید، دوام و قابلیت کارکرد آن در بیرون از خانه اهمیت زیادی پیدا می‌کند. 5 ساعت دوام مقدار حداقل است ولی ما دوست داریم 7 یا حتی 8 ساعت را در یک سخت‌افزار نسبتاً عادی شاهد باشیم.

ضد آب بودن: استانداردهای زیادی وجود دارد که می‌توانید به دنبالشان باشید اما بهتر است به دنبال مدلی باشید لااقل از استاندارد آی‌پی 67 پشتیبانی کرده تا در برابر نفوذ آب در عمق نیم متری مقاوم باشد.

قابلیت اتصال: ورودی جک 3.5mm و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به عنوان استانداردی در اسپیکرهای پرتابل عرضه می‌شوند، اما اگر می‌خواهید اسپیکرتان به‌جای جفت شدن با تلفن هوشمند و تبلت با گستره‌ی وسیعی از دیوایس‌ها سازگار باشد، به دنبال قابلیت‌های وای‌فای، USB و NFC بگردید. درنهایت مدلی را خریداری کنید که لااقل دارای توانی بالاتر از  4 وات باشد.

بهترین اسپیکرهای قابل حمل 2017

جی بی ال Boombox

جی بی ال Boomboxجی بی ال Boombox

طراحی این اسپیکر بسیار حرفه‌ای است و به صورت 360 درجه و با قدرت بالا اقدام به پخش موسیقی می‌کند. این اسپیکر شرکت JBL دارای دو ووفر با سایز 4 اینچ و دو توییتر با سایز 20 میلی‌متر است که به یاری آن‌ها می‌توان شاهد تولید صدایی شفاف و با بیس مناسب بود. توان خروجی اسپیکر Boombox برابر با 60 وات در حالت اتصال اسپیکر به برق شهری و 40 وات در حالت استفاده از باتری است. این توان خروجی برای یک اسپیکر، مقدار بسیار زیادی است. فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر Boombox شرکت جی‌بی‌ال برابر با بازه‌ی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. اسپیکر Boombox را می‌توان به صورت هم‌زمان به دو تلفن همراه یا تبلت متصل کرد. اسپیکر Boombox انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری داخلی با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر تأمین می‌کند. به کمک این باتری می‌توان تا 24 ساعت به پخش موسیقی به صورت مداوم پرداخت. اسپیکر Boombox دارای گواهینامه‌ی IPX7 است که مقاومت آن را در برابر نفوذ آب نشان می‌دهد.

کریتیو BLASTER

کریتیو BLASTERکریتیو BLASTER

علاوه بر بلوتوث این اسپیکر قابلیت اتصال به منبع صوتی از طریق رابط 3.5 میلی‌متری صدا را هم دارد. وجود ورودی صدا درCreative BLASTER باعث شده که از این محصول بتوان در محدوده‌ی وسیعی از تجهیزات استفاده کرد. اسپیکر کریتیو مدل Creative BLASTERR از نوع دسکتاپ بوده و وزن آن حدود دو کیلوگرم است. در قسمت بالایی این اسپیکر کلیدهایی برای کنترل صدا مشاهده می‌شود که می‌توان از آن‌ها برای مدیریت موسیقی استفاده کرد. اسپیکر Creative BLASTER دارای یک میکروفون روی بدنه‌ی خود است که هنگام اتصال به تلفن همراه، امکان برقراری تماس‌های تلفنی را فراهم می‌کند. به این دلیل که هنگام برقراری تماس تلفنی، صدا به‌ صورت بلند در محیط پخش خواهد شد، این قابلیت اسپیکر Creative BLASTER برای استفاده در جلسات و کنفرانس‌های صوتی بسیار کاربردی خواهد بود. اسپیکر کریتیو مدل Creative BLASTER انرژی خود را از طریق درگاه MicroUSB تأمین می‌کند.

UE Boom 2

UE Boom 2UE Boom 2

اگر به دنبال محصولی ضدآب و مقاومت بدنه بالا در برابر ضربات احتمالی هستید، اسپیکر UE Boom 2 می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. طول عمر باتری این محصول به خوبی مدل قبلی نمی‌رسد و برابر با 15 ساعت عنوان شده است. کاربران می‌توانند این اسپیکر را به دستیار دیجیتالی صوتی آمازون الکسا متصل کرده و از قابلیت‌های هوشمند و کنترل موزیک بدون دخالت دست بهره‌مند گردند. این امکان برای دارندگان UE Boom 2 فراهم شده تا کنترل دستگاه را از طریق تپ کردن، در دست بگیرند به‌طوری که با یک‌بار تپ کردن بر روی دکمه UE، موزیک پخش می‌شود و با تپ دوباره، موزیک متوقف می‌شود. با دو بار تپ کردن پشت سر هم ترک بعدی انتخاب می‌شود و با نگاه داشتن چندثانیه‌ای دکمه، می‌توان دستگاه را با اسپیکر UE دیگر همگام‌سازی کرد. کیفیت صدای خروجی این اسپیکر نیز در حد مطلوبی قرار دارد و موزیک با عمق مناسبی پخش می‌شود.

جی بی ال Charge 3

جی بی ال Charge 3جی بی ال Charge 3

وجود قابلیت‌هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب و همچنین توانایی برای شناور ماندن بر روی آب، کیفیت و حجم صدای بالا و مخصوصاً عدم نیاز به شارژ شدن در بازه‌های زمانی کوتاه، آن را تبدیل به محصولی ارزشمند می‌کند. پس با سقوط این اسپیکر به درون آب در مهمانی‌ها به هر دلیلی، نه‌تنها مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید، بلکه دیگر لازم نیست برای بیرون کشیدن اسپیکر به عمق آب شیرجه بزنید. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده JBL Charge 3، پشتیبانی از قابلیت JBL Connect است که سبب می‌شود بتوان دو اسپیکر را با یکدیگر همگام‌سازی کرد. به این ترتیب حجم صدا شدیداً افزایش پیدا کرده و صدایی استریو و دارای عمق بیشتر دریافت خواهد شد. این مدل علاوه بر حجم بالا، بیس صدای بالایی نیز دارد که هر شنونده‌ای را مبهوت می‌کند.

کریتیو MUVO 2

کریتیو MUVO 2کریتیو MUVO 2

یک شیار کارت حافظه برای این محصول در نظر گرفته شده است که قادر به پخش موسیقی از روی کارت حافظه میکرو یواس‌بی است؛ اما اگر پخش‌کننده غیر بلوتوثی دارید، جای نگرانی نیست، چراکه شرکت کریتیو برای این محصول یک جک 3.5 میلی‌متری صدا هم در نظر گرفته است تا با تمام پخش‌کننده‌های رایج سازگاری کامل داشته باشد. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق باتری داخلی قابل شارژ آن تأمین می‌شود. این باتری دارای ظرفیت 2200 میلی‌آمپری است که قابلیت پخش مداوم 10 ساعت موسیقی را دارا است. این اسپیکر قادر است تا مسافت 10 متر را پشتیبانی کند و صدایی شفاف و باکیفیت را ارائه دهد. پس اگر به دنبال یک اسپیکر کوچک و قابل‌حمل هستید که صدایی شفاف و باکیفیت ارائه دهد،MUVO 2 یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

بیتس Pill Plus

بیتس Pill Plusبیتس Pill Plus

اسپیکر Pill Plus شرکت بیتس را می‌توان محصولی با طراحی امروزی و البته قیمت بالا عنوان کرد که قادر به پخش صوت با کیفیت قابل قبولی است. باتری این اسپیکر قادر است با یک‌بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای 12 ساعت روشن ماندن دستگاه را تأمین کند. علاقه‌مندان می‌توانند با اتصال این اسپیکر به یک اسپیکر دیگر Pill Plus، صوتی تقویت شده با وضوح مناسب را بشنوند.

سونی SRS-BTV5

سونی SRS-BTV5سونی SRS-BTV5

SRS-BTV5 يکی از جديدترين بلندگوهای بي‌سيم کمپاني سوني است که باوجود ابعاد بسيار کوچکش، از صدايی بسيار شفاف برخوردار است. اين بلندگوی بسيار زيبا قادر است به دو صورت بي‌سيم و باسيم و از طريق بلوتوث، NFC و ورودی صدا به‌تمامی دستگاهی که داراي اين سه قابليت هستند متصل گردد. شما مي‌توانيد با استفاده از اين بلندگو از شنيدن موسيقی با صدايی بسيار شفاف و با وضوحی عالی، لذت ببريد. بلندگوی SRS-BTV5 سونی دارای ميکروفن داخلي است، بنابراين شما مي‌توانيد به عنوان هندزفری بي‌سيم هم از اين بلندگو استفاده کنيد و به تماس‌های دريافتي خود به راحتی پاسخ دهيد. ويژگيیهايی مانند قابليت پخش مداوم در حدود 5 ساعت، ابعاد کوچک و وزن سبک اين بلندگو را به يک همراه ايده‌آل برای شما در حين گشت‌وگذار و سفر تبديل خواهد کرد. از ديگر ويژگي‌های اين بلندگو مي‌توان به بهره‌وری از تکنولوژی صدای 360 درجه‌ای با قابليت توليد صدای ساراند يکنواخت در تمام محيط اطراف بلندگو و بلوتوث با کدک SBC اشاره کرد.

باس SoundLink Mini 2

باس SoundLink Mini 2باس SoundLink Mini 2

در بین بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سال جاری، سبک طراحی و ظاهر اسپیکر Bose SoundLink Mini 2 از همه قدیمی‌تر است. همچنین دوام باتری آن در مقایسه با JBL Charge 3 به نصف و در مقایسه با UE Boom 2 به دو سوم کاهش پیدا می‌کند. بااین‌حال ازنظر کیفیت صدای پخش شده، نسبت به دو اسپیکر مذکور چند سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد. حجم صدای آن به حدی است که می‌توان یک اتاق را با آن روی سر خود گذاشت. در سوی دیگر ابعاد کوچک آن سبب سهولت در جابه‌جایی اسپیکر می‌شود.














منبع : شهر فافا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار