کد خبر: ۱۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 26
با توجه به روند تولید رو بهبود اپل حال عرضه این گوشی را سریع تر کرده است.
به گزارش آی تابناک : با توجه به روند تولید رو بهبود اپل حال عرضه این گوشی را سریع تر کرده است. آیفون X با توجه به منطقه شما بین یک تا دو هفته زمان برای ارسال نیاز دارد. اگر از طرفداران اپل نباشید قطعا با خود می گویید خوب زمان ارسال آیفون کاهش یافت اما اگر از طرفداران اپل باشید با خود می گویید که اپل در نهایت تصمیم گرفت تولید آیفون X خود را سرعت بخشید.

با توجه به خبر های رسیده از خط تولید آیفون X اینطور به نظر می رسد که امکان افزایش تولید فراهم شده است . دو ماه پیش اپل قادر به تولید 50.000 تا 150.000 دستگاه در روز را داشت اما در حال حاضر قادر به تولید 450.000 تا 550.000 دستگاه در روز می باشد.

زمان تحویل آیفون X کاهش پیدا کرد

یکی دیگر از مشکلات آیفون های X تولید دوربین TrueDepth تشخیص چهره می باشد که آن هم با توجه به شرکای اپل برای تولید آن در حدود 60% افزایش تولید داشته اند و این یعنی اپل می تواند با سرعت بیشتری گوشی های خود را به مشتریان تحویل بدهد.

در حالی که ابتدا عرضه آیفون کم بود و بازدهی تولید پایین بود انتظار این افزایش را نداشتیم ولی با گذشت زمان، روند رشد 10% بیشتر از انتظار می باشد. حال ارسال های که قرار بود در سه ماهه اول سال آینده ارسال شود احتمالا قبل از پایان سال ارسال خواهد شد.

طبق پیش بینی ها آیفون امسال در حدود 262 میلیون دستگاه را خواهد فروخت .در حال حاضر رکورد بیشترین تعداد 231.2 میلیون در سال 2015 به لطف صفحه نمایش بزرگ آیفون 6 و 6پلاس می باشد.

نویسنده: سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار