کد خبر: ۱۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 25
Xperia XZ Premium از ماه گذشته از اندروید Oreo استفاده می کند و دارندگان این گوشی از این امکان لذت می برند و در حال حاضر دو گوشی هوشمند دیگر از سونی دیگر آماده دریافت این به روز رسانی هستند
به گزارش آی تابناک: Xperia XZ Premium از ماه گذشته از اندروید Oreo استفاده می کند و دارندگان این گوشی از این امکان لذت می برند و در حال حاضر دو گوشی هوشمند دیگر از سونی دیگر آماده دریافت این به روز رسانی هستند.شرکت ژاپنی شروع به ارسال به روز رسانی به Android 8.0 برای گوشی های Xperia XZ و Xperia XZs کرده است.
در هر دو مورد، نرم افزار جدید با شماره ساخت 41.3.A.0.401  عرضه می شود.شما ترافیک اینترنتی به اندازه 1.2 گیگابایت لازم دارید، بنابراین مطمئن شوید که به اندازه کافی داده های تلفن همراه خود را شارژ کرده اید و یا فقط از Wi-Fi استفاده کنید.این به روز رسانی همچنین شامل تغییرات امنیتی نیز می باشد.

دریافت اندروید 8 برای گوشی های اکسپریا XZ و XZs

عرضه مشابهی برای گوشی Xperia X Performance نیز به زودی توسط سونی عرضه خواهد شد،سونی می خواهد امسال را با آپدیت گوشی های سابق به پایان برساند.
همانطور که می توانید در تصاویر بالا مشاهده کنید، شرکت به این نکته اشاره می کند که شامل یک ویژگی یادآوری است که "راهنمایی های مفید" برای کارهای ناتمام مانند ایمیل های پیشنهادی و پیام ها است، همچنین بازی های جدید و قابلیت حمل و نقل به روز شده است.

مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار