کد خبر: ۱۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 24
به نظر می رسد اپل در مورد موفقیت HomePod خوشبین است.ظاهرا اپل به تامین کنندگان گفته است که انتظار می رود که 4 میلیون واحد HomePod را در سال آینده به فروش رساند

اپل قصد فروش 4 میلیون نسخه از HomePods را دارد

به گزارش آی تابناک: بلندگوهای HomePod اپل از سال 2012 در حال توسعه هستند، بنابراین لزوما پاسخ مستقیمی به آمازون و گوینده های هوشمند گوگل نیست.اما اخبار از این که این محصول تا سال 2018 تاخیر دارد حکایت می کند، که حتی ممکن است اپل از مواضع خود راجع به عرضه عقب نشینی کند.
خوب، به نظر می رسد اپل در مورد موفقیت HomePod خوشبین است.ظاهرا اپل به تامین کنندگان گفته است که انتظار می رود که 4 میلیون واحد HomePod را در سال آینده به فروش رساند.
آیا 4 میلیون واحد به اندازه کافی است؟ تحلیلگران در CIRP برآورد کرده اند که آمازون 15 میلیون واحد از سخنرانان هوشمند Echo را از زمان فروش در سال 2015 تا کنون فروخته است، بنابراین 4 میلیون برای سال اول در مقایسه با میانگین Echo به فروش 7.5 میلیون دستگاه در سال رسیده است.اپل باید این کار را خیلی بهتر انجام دهد تا در بازار اسپیکرهای هوشمند عقب نشینی نداشته باشد و بازار را در دست بگیرد.
HomePod می تواند یک ضربه بزرگ به انتظارات اپل باشد و حتی می تواند برعکس،فروش فوق العاده ای داشته باشد.این رقابت سخت است و بسیاری از مشتریان قبلا دستگاه خود را انتخاب کرده اند و دیگر دستگاه جدیدی خرید نمی کنند.پیش بینی می شود این محصول قیمت 350 دلاری داشته باشد،که در مقایسه با اسپیکر هوشمند آمازون ارزان تر خواهد بود.من حدس می زنم که ما در سال 2018 می توانیم بفهمیم که اپل خطا کرده است یا به هدف زده است .


مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار