کد خبر: ۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 24
بار دیگر مجموعه اپ‌های هیر به ویندوز استور برگشته‌اند و به نظر می‌رسد مشکلات فنی آنها نیز برطرف شده است.

از ماه نوامبر (آبان ماه)، اپلیکیشن محبوب هیر مپز (HERE Maps) به دلیل برخی مشکلات فنی از ویندوز استور حذف شده بود که این مسئله مشکلاتی را برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها برای انتشار اپ‌هایشان ایجاد کرده بود و علاوه بر آن باعث سردرگمی کاربران برای به روز رسانی این اپ شده بود.

به گزارش «آی تابناک»، اکنون خبر خوشحال کننده برای کاربران گوشی‌های هوشمند ویندوز این است که بار دیگر مجموعه اپ‌های هیر به ویندوز استور برگشته‌اند و به نظر می‌رسد مشکلات فنی آنها نیز برطرف شده است.

اگر با این اپ آشنایی نیستید لازم به ذکر است که هیر مپز نرم افزاری است که ابتدا از اوی مپز (Ovi Maps) و سپس از نوکیا مپز رشد پیدا کرده است. هیر مپز که ابتدا از سوی نوتک (Nevteq) طراحی شده بود، مدت‌ها قبل از گوگل مپز نقشه‌های قابل دانلود را ارائه کرد و در سال 2008 از سوی نوکیا خریداری شد تا آن که سال گذشته این شرکت نیز بخش نقشه‌‌برداری خود را به سه شرکت آئودی، بی ام و، و دایملر فروخت.

از زمان حذف این اپلیکیشن از روی ویندوز استور، کاربرانی که قبلا از آن استفاده می‌کردند همچنان از امکانات آن برخوردار بودند، اما دیگر کاربران امکان دریافت و نصب آن را نداشتند و از این رو ناچار بودند از ویندوز مپز که مشابه هیر بود و از آن قدرت گرفته بود استفاده کنند.

اکنون، با بازگشت دوباره مجموعه اپ‌های هیر می‌توانید با مراجعه به ویندوز استور آنها را دانلود کنید یا با کلیک بر روی هیر مپز (HERE Maps)، هیر درایو+ (HERE Drive+) و هیر ترنزیت (HERE Transit) مستقیما اپ مورد نظر خود را دریافت کنید. علاوه بر آن، کاربران اندروید و iOS نیز می‌توانند در کنار نقشه‌های پیش‌فرض گوگل و اپل، از امکانات هیر مپز بهره‌مند شوند.

منبع: Newwin

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار