کد خبر: ۱۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 21
یکی از مشکلات مربوط به هدست های واقعیت مجازی موجود این است که برای کار با آن‌ها باید به یک رایانه و یا کنسول بازی مانند پلی استیشن 4 وصل شوند. این مسئله باعث محدودیت جابه جایی کاربر در اطراف اتاق و همچنین بردن این دستگاه به بیرون از ساختمان می‌شود، اما چندی پیش شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت اچ تی سی در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی مستقل است.
به گزارش آی تابناک : گزارش‌های بعدی حاکی از این بودند که این هدست در 23 آبان معرفی خواهد شد و حالا امروز اچ تی سی به طور رسمی جدیدترین هدست واقعیت مجازی مستقل خود را با نام HTC Vive Focus معرفی کرده است. طبق گفته‌های اچ تی سی:” کاربران با راحتی بیشتری می‌توانند از Vive Focus برای مدت طولانی استفاده کنند، گذاشتن و برداشتن این هدست روی صورت راحت‌تر است و این هدست اولین دستگاه مستقل مقرون به صرفه‌ای است که ردیابی 6 محوره 6DoF ارائه می‌دهد.

این هدست مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام شده است و از پلتفرم باز Vive Wave VR اچ تی سی بهره خواهد برد، که یک پلتفرم جدید از اچ تی سی است و در ساخت آن 12 شرکت سخت افزاری با هم همکاری داشته‌اند. متاسفانه به نظر می‌رسد هدست HTC Vive Focus در حال حاضر تنها در بازارهای چینی عرضه خواهد شد.
هنوز اطلاعاتی درباره عرضه این محصول در بازارهای دیگر در دست نیست و برخلاف برنامه‌های اولیه اچ تی سی برای عرضه نسخه Daydream از HTC Vive Focus در بازارهای غربی، این شرکت اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.






منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار