کد خبر: ۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 24
اولین بار 7 ماه پیش بود که خبر از یک تبلت 7 اینچی تحت عنوان Desire T7 شنیدیم و پس از آن تا امروز خبر دیگری از آن منتشر نشد و حالا امروز باقرار گرفتن بنچمارک آن در دیتابیس GFXBench می توانیم نگاهی نزدیک تر به مشخصات آن داشته باشم.
مشخصات تبلت اچ تی سی دیزایر T7 لو رفت

اچ تی سی در زمینه تبلت ها بسیار کم فعالیت بوده است و بهترین تبلت ساخت این شرکت را به راحتی می تواند حاصل همکاری این شرکت با گوگل در نکسوس 9 دید. به نظر می رسد اچ تی سی می خواهد برند دیزایر خود را به تبلت ها نیز آورده و یک تبلت 6.9 اینچی ارزان قیمت را در آن خانواده معرفی کند.

The-tablet-appeared-on-Zauba-last-summer

اولین بار 7 ماه پیش بود که خبر از یک تبلت 7 اینچی تحت عنوان Desire T7 شنیدیم و پس از آن تا امروز خبر دیگری از آن منتشر نشد و حالا امروز باقرار گرفتن بنچمارک آن در دیتابیس GFXBench می توانیم نگاهی نزدیک تر به مشخصات آن داشته باشم.

مشخصا این تبلت 7 اینچی قرار نیست یک پرچمدار باشد،عموما از یک تبلت 7 اینچی چنین انتظاری هم نداریم و معمولا دستگاه های ارزان قیمت و جمع و جوری هستند. دیزایر تی 7 (Desire T7) برای حدود قیمت 170 دلار مشخصات احتمالی زیر را خواهد داشت:

Specs-for-the-HTC-Desire-T7-tablet-appear-on-GFXBench

نمی دانیم چرا اچ تی سی نسخه 5 اندروید یعنی اندروید لالی پاپ را برای این تبلت در نظر گرفته است اما دستگاه اندرویدی که در سال 2016 معرفی شود واقعا توجیحی برای استفاده از اندروید 5 به صورت پیشفرض ندارد، آن هم اچ تی سی که وان آ 9 (One A9) خود را به اندروید 6 پیش فرض ارایه کرده است. نمایشگر کاملا در همین رده قرار دارد و رزلوشن HD آن مسلما دلچسب نخواهد بود اما راضی کننده است. چیپستدیزایر تی 7 از شرکت Speadtrum و مدل SC8830 است که پردازنده مرکزی 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali 400 MP2 (مدل دو هسته ای) است.

حافظه رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایتی خواهد بود. برای دوربین ها باید گفت که گویا اچ تی سی در نظر دارد دوربین عقب و جلو تبلت یکسان و هر دو 5 مگاپیکسلی باشند. به نظر ما و برای این رده قیمتی می تواند دستگاه معمولی باشد که زیاد وسوسه خرید را در ما ایجاد نمی کند اما اگر مشخصات خاص دیگری مثل کیفیت صدا، کیفیت ساخت و یا کیفیت تصویر خوبی داشته باشد می تواند کمی نظرات را به خود جلب کند.

انتظار می رود اچ تی سی دیزایر تی 7 (HTC Desire T7) در نمایشگاه MWC 2016 که از 3 اسفند امسال برگزار خواهد شد، رونمایی شود. مسلما این رونمایی هیجان انگیز HTC نخواهد بود و ما انتظار ارایه وان ام 10 (One M10) را داشتیم که گویا باید چند ماه دیگر منتظر آن باشیم. نظر شما درباره تبلت 7 اینچی ارزان اچ تی سی، دیزایر تی 7 (HTC Desire T7) چیست؟


منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار