کد خبر: ۱۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 21
به نظر می رسد که کروم بوک جدید سامسونگ در دستور کارهای این شرکت است و این دستگاه ظاهرا با یک صفحه کلید جدا شونده خواهد بود.آخرین کروم بوک سامسونگ در CES 2017 در ماه ژانویه عرضه شد، بنابراین دستگاه به روز رسانی مجدد و عرضه یک مدل جدید نیاز دارد.
یه گزارش آی تابناک: به نظر می رسد که کروم بوک جدید سامسونگ در دستور کارهای این شرکت است و این دستگاه ظاهرا با یک صفحه کلید جدا شونده خواهد بود.آخرین کروم بوک سامسونگ در CES 2017 در ماه ژانویه عرضه شد، بنابراین دستگاه به روز رسانی مجدد و عرضه یک مدل جدید نیاز دارد.
برخی از مراجع به این کروم بوک جدید سامسونگ توسط Chrome Unboxed کشف شده است اشاره کرده اند.اطلاعات در محل نگهداری اطلاعات Chromium کشف شد.

کروم بوک سامسونگ با صفحه کلید جدا شونده

اطلاعات نشان می دهد که این کروم بوک دارای یک صفحه کلید جدا شونده است، اگر چه جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه ویژگی های دیگری ممکن است در این دستگاه وجود داشته باشد،در اختیار نیست.
ما می توانیم بعنوان آپدیت برای دستگاه قبلی انتظار داشته باشیم که این کروم بوک جدید با یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 1600*2400 و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2GHz و 4GB RAM عرضه شود.البته این امکان نیز وجود دارد که مدل جدید با یک پردازنده جدید و همچنین RAM بیشتر عرضه شود،به محض به دست آوردن اطلاعات جدید آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار