کد خبر: ۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 24
معمولا شرکت تایوانی اچ تی سی علاقه چندانی به ساخت تبلت ندارد و تا کنون تنها دو تبلت بیشتر نساخته است. یکی از آنها یعنی HTC Flyer برخی توجهات را به خود جلب کرد اما دیگری چندان موفق نبود.

معمولا شرکت تایوانی اچ تی سی علاقه چندانی به ساخت تبلت ندارد و تا کنون تنها دو تبلت بیشتر نساخته است. یکی از آنها یعنی
HTC Flyer برخی توجهات را به خود جلب کرد اما دیگری چندان موفق نبود.

در کل اما از تایوان همیشه این انتظار بوده است که یک تبلت خوب را در کنار هوشمند های خوب دیگرش به بازار ارائه کند. بر همین اساس است که گفته میشود احتمالا این شرکت تا چندی دیگر اقدام به معرفی کی تبلت جدید خواهد کرد هرچند ممکن است این تبلت جدید چندان کاربران حرفه ای را سر ذوق نیاورد.

در واقع صحبت از یک تلبت میان رده است که سال گذشته و در ماه می برای اولین بار شایعاتی در مورد آن شنید شد. اما اکنون با انتشار برخی اطلاعات این شایعات بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته اند.

از مشخصات سخت افزاری این تبلت باید به این موارد اشاره کرد: صفحه نمایش 6.9 اینچ با وضوح HD، پردازشگر Cortex A7 چهار هسته ای با قدرت 1.3 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی ARM-Mali-400، رم یک گیگابایت، دوربین 4.8 مگاپیکسل و حافظه داخلی 13 گیگابایت. همچنین گفته میشود این تبلت مجهز به اندروید 5 است.

همانگونه که مشخص است پردازشگر نه چندان قوی در کنار حافظه رم پایین و دوربین 5 مگاپیکسل چیزی جز یک میان رده اقتصادی از این تبلت به دست نمیدهد. اما اگر به خاطر آوریم که این تبلت قرار است در هند برای اولین بار عرضه شود میتوان به خوبی درک کرد که با چه محصولی و برای چه مکانی روبرو هستیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار