کد خبر: ۱۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 17
تولید انبوه اسمارت فون های گلکسی اس 9 و اس 9+ از ماه آینده آغاز می‌شود؛ در نتیجه احتمالا سامسونگ قصد دارد زمان عرضه گلکسی اس 9 را تغییر دهد.
به گزارش آی تابناک : توئیت یکی از کاربران نشان می‌دهد، سامسونگ قصد دارد زمان عرضه گلکسی اس 9 را تغییر دهد و آن را زودتر از زمان موعد به بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعات قبلی، قرار بود سامسونگ Galaxy S9 یک روز پیش از کنفرانس جهانی موبایل (که از تاریخ 26 فوریه لغایت 2 مارچ برگزار می‌شود) رونمایی شود. سامسونگ از این استراتژی در سال های 2014 و 2015 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 استفاده کرده بود.

سامسونگ احتمالا در رقابت با اپل iPhone X که قابلیت Face ID را ارائه کرده بود، ویژگی مشابهی را با قدرت بالاتر و امکانات بیشتر به گلکسی اس 9 می‌افزاید. کارشناسان معتقدند سامسونگ امکانات دیگری را نیز از ایفون X به گلکسی اس 9 می آورد چرا که این گوشی را رقیب اصلی پرچمدار جدید خود می‌داند.

علاوه بر این، شایعات از دوربین ضد انعکاسی با لنز دوگانه و هدست وایرلس AKG حکایت دارند. دو پرچمدار پیشین شرکت سامسونگ، یعنی Note 8 و S8 به هندزفری اختصاصی شرکت AKG مجهز شده بودند اما این بار سامسونگ احتمالا یک هدست بر پایه بلوتوث و بصورت بی سیم همراه با S9 عرضه می کند. بسیاری معتقدند این شرکت کره‌ای احتمالا جک 3.5 میلیمتری را از گلکسی اس 9 حذف می‌کند.

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر سنسور اثر انگشت یک پارچه با صفحه نمایش منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ هنوز موفق به تولید چنین سنسوری نشده و گلکسی اس 9 نیز بدون سنسور اثر انگشت یک پارچه با صفحه نمایش به بازار عرضه می‌شود.

Galaxy S9 به آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی Samsung Experience 9 که بر پایه اندروید 8 است، مجهز خواهد بود.





منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار