کد خبر: ۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 23
بر اساس اطلاعیه جدید شرکت آتاری، 100 عنوان از کنسول قدیمی آتاری 2600، به زودی برای شبکه استیم منتشر می شود.
بازی‌های کنسول خاطره‌انگیز آتاری برای شبکه استیم عرضه می‌شوند

یاد دوران کودکی بخیر؛ زمانی که یکی از اصلی ترین دغدغه های فکری مان، عبور از سد بزرگی به نام تکالیف درسی بود تا بلیت انجام بازی در کنسول های مان را از بزرگترها دریافت کنیم. اکنون، سال ها از این اتفاقات دلنشین می گذرد. با این وجود، به نظر می رسد باید منتظر زنده شدن خاطرات باشیم.

بر اساس اطلاعیه جدید شرکت آتاری، 100 عنوان از کنسول قدیمی آتاری 2600، به زودی برای شبکه استیم منتشر می شود. این بازی ها در قالب پکیجی با نام Atari Vault در دسترس قرار گرفته و دارای بروز رسانی های گوناگون خواهند بود که در این بین می توان به حضور بخش چند نفره و پیشتیبانی از کنترلر استیم اشاره کرد.

علاوه بر این، حضور موسیقی های اصلی و قدیمی عناوین مورد بحث برای برانگیختن احساس نوستالژی نیز تایید شده است. همچنین، به واسطه وجود استیم لیدربورد می توانید امتیازاتی که در بازی ها کسب کرده اید را به رخ دیگر دوستان تان بکشید. این پکیج در بهار سال جاری منتشر می گردد.

از عناوین موجود در آتاری والت، می توان Asteroids ،Centipede و … را نام برد. علاقه مندان، قابلیت تجربه برخی بازی های پکیج یاد شده را در جریان نمایش PAX خواهند داشت. این نمایشگاه از تاریخ 29 تا 31 ژانویه (9 – 11 بهمن) در تگزاس برگزار می شود.

Centipede

نمایی از عنوان Centipede در کنسول آتاری

asteroids

نمایی از عنوان Asteroids در کنسول آتاری

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار