کد خبر: ۱۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 16
«مینگ چی کو» تحلیلگر معروف محصولات اپل در گزارش جدیدی اعلام کرده میزان تقاضا برای گوشی آیفون 8 کمتر از انتظارات است. وی همچنین اشاره کرده تقاضا برای خرید آیفون 10 همچنان در حال افزایش است.
به گزارش آی تابناک : تاکنون بارها گزارش شده فروش گوشی آیفون 8 طبق انتظارهای اپل پیش نمی‌رود. فرضیه‌های بسیاری در مورد فروش ناموفق آیفون 8 مطرح شده است. گزارش‌های قبلی حاکی است یکی از دلایل فروش پایین آیفون 8 این است که مشتریان منتظر عرضه آیفو ن 10 و خرید این گوشی بوده‌اند.


کو پیش بینی کرده اپل در سه ماه چهارم امسال حدود 22 تا 24 میلیون دستگاه آیفون 10 را به فروش خواهند رساند. وی انتظار دارد این روند تا سه ماه اول سال 2018 نیز ادامه پیدا کند. انتظار می‌رود تولید آیفون 10 تا حدود 45 دصد افزایش پیدا کند زیرا مشکلات موجود بر سر راه این گوشی ظاهراً برطرف شده است. همچنین پیش بینی می‌شود میزان تقاضای آیفون 10 نیز افزایش پیدا کند؛ انتظار می‌رود مشتریانی که به دلیل رابط کاربری جدید و نبود دکمه هوم در خرید این گوشی تردید داشته‌اند نیز پس از مشاهده عملکرد آن متقاضی خرید آیفون 10 باشند.
از نظر کو میزان فروش آیفون 8 افزایش پیدا نخواهد کرد و پیش بینی می‌کند به احتمال زیاد اپل تولید آن را از نیمه سه ماه اول سال آینده متوقف کند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار