کد خبر: ۱۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 15
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توسـعه صادرات و همکاری‌های علمی و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح بین‌المللی، برای سومین سال متوالی هیأتی متشکل از 22 شرکت دانش بنیان را به نمایشگاه CHTF2017 شنزن چین اعزام می‌کند.
به گزارش آی تابناک : هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی CHTF از 25 الی 30 آبان (November 16-21) سال جاری در شهر شنزن برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سال گذشته در فضایی 100 هزار متر مربعی برپا شد و حدود 3 هزار شرکت‌کننده از بیش از 50 کشور در آن حضور داشتند.
نمایشگاه CHTF شامل «تبادل دستاوردها»، «نمایش محصولات»، « برگزاری نشست‌های تجاری»، «مطرح شدن پروژه‌ها و همکاری‌ها» و «تمرکز بر فناوری‌های پیشرفته» در زمینه‌های «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «تجهیزات پیشرفته»، «انرژی‌های نو»، «حفاظت از محیط‌زیست» می‌شود.
تخصیص فضایی به مساحت 36 متر مربع برای ارائه دستاوردهای 6 شرکت، اعزام هیأتی متشکل از 16 شرکت فعال در حوزه های «ICT»، «الکترونیک»، «رباتیک»، «برق و مخابرات»، «تجهیزات پیشرفته» و «نانو» برای ارائه دستاوردها و رصد فناوری، برنامه ریزی بازدید از شرکت HUAWEI و برپایی نشست با عنوان'همکاری های تجاری و فرصتهای سرمایه‌گذاری ایران' در حاشیه نمایشگاه، از جمله اقدامات صورت گرفته برای حضور هرچه مفیدتر هیأت ایرانی در چین است.






منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار