کد خبر: ۱۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 15
از زمان معرفی آیفون X اپل به عنوان بزرگترین نوآوری این گوشی تبلیغ زیادی روی Animoji داشت.
به گزارش آی تابناک : از زمان معرفی آیفون X اپل به عنوان بزرگترین نوآوری این گوشی تبلیغ زیادی روی Animoji داشت. و سنسور معروف و فانتزی را برای استفاده از این قابلیت معرفی کرده است.

یکی از تکنسین های تخصصی در این زمینه به نام مارکز بونلی به بررسی این مساله در آیفون X پرداخته است.که در این آزمایش شما با پوشش کامل سنسور FACE ID TrueDepth می توانید به ساخت animoji به پردازید ولی با گرفتن دوربین RGB دیگر قادر نخواهید بود.

به عبارت دیگر به نظر می رسد دلیل برای نبودن Animoji روی آیفون 8 و 8PLUS نباشد . آیا واقعا اپل دروغ گفته است ؟
جواب احتمالا نه می باشد، اما جواب پیچیده ای است. Animoji با استفاده ARKit تشخیص چهره را انجام می دهد و اپل تنها به دوربین جلوی آیفون X اجازه دسترسی را می دهد و آیفون های دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند.

ولی واقعا نمی توان جواب قانع کننده ای پیدا کرد چون ARKit روی آیفون 8 و تمام گوشی های 2017 اپل که از پردازنده یکسانی برخوردار باشند به خوبی عمل خواهد کرد و نباید مشکلی برای این قابلیت باشد.بطبق بررسی ها اینطور به نظر میرسد که  Animoji با استفاده از دوربین RGb کار می کند و از سنسور TRueDepth برای تشخیص جزییات حرکتی عضلات استفاده میکند. البته در عمل خیلی هم تصاویر Animoji در هر دو حالت فرق محسوسی نداشت.

شکی نیست در آینده قطعا اپل بیشتر از این سنسور استفاده کند که تنها روی آیفون X کار خواهد کرد اما به نظر Animoji را آنقدر جذاب دانسته که بتواند از طریق آن آیفون خود را به فروش برساند.


مترجم:سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار