تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 23
سرپرست شرکت فیات-کرایسلر (مالک شرکت دوج) آقای مارچیونه در نمایشگاه دیترویت اعلام کرد احتمال حضور نسل جدید وایپر در آینده وجود دارد.
احتمال ارائه نسلی نو از دوج وایپر


بسیار ناراحتیم از اینکه در اخبار اعلام شد احتمالا دوج وایپر در سال 2017 آخرین سال تولید خود را تجربه خواهد کرد، خودرویی که مانند کوروت یکی از افتخارات آمریکا است و رکورد دار بزرگترین پیشرانه در خودروها را نیز در اختیار دارد.

اگرچه این خودرو از قدرت و توانی بسیار بالا برخودار است ولی متاسفانه هیچ وقت فروش خوبی را تجربه نکرده و به همین دلیل در سال 2014 شرکت دوج حدود 15 هزار دلار از قیمت این مدل کم کرد تا اقبال بیشتری در فروش این خودرو بدست آورد.

photo_2016-01-19_23-39-20

البته هنوز امیدی برای تولید نسل جدیدی از وایپر هست، سرپرست شرکت فیات-کرایسلر (مالک شرکت دوج) آقای مارچیونه در نمایشگاه دیترویت اعلام کرد احتمال حضور نسل جدید وایپر در آینده وجود دارد. مارچیونه در عمل طرفدار پلت فرم کنونی وایپر نیست و اگر قرار به تولید نسل جدیدی باشد احتمالا بر روی پلت فرم آلفارومئو جولیا معرفی شود. البته هنوز مشخص نیست که بعد از قطع تولید نسل فعلی بلافاصله نسل جدید معرفی خواهد شد یا باید مدتی برایش منتظر ماند.

lead5-2014-srt-viper-gts-review

در آینده تمام خودروی های اسپرت محور عقب گروه فیات-کرایسلر البته به جز فراری ها، به خاطر عرضه آلفارومئو جولیا کنار گذاشته خواهند شد تا موفقیت این خودروی ایتالیایی تضمین شده باشد. آلفارومئو به دلیل حساب بیش از حد روی بازار چین و خوش بینی زیاد در مورد فروش در این کشور، در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و در پی احیای خود است، پس طبیعی است که به این شرکت توجه بیشتری شود تا دوباره به روزهای اوج خود باز گردد.

البته ما از دیدن وایپر جدید بسیار خوشحال می شویم ولی مارچیونه ذهنیت خوبی نسبت به این مدل ندارد و تا زمانی که نسل جدید این خودرو معرفی نشود روی هیچ چیز نمی شود حساب کرد.

منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار