کد خبر: ۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 23
«پل تروت» - Paul Thurrot – که یکی از پرکارترین و معتبرترین بلاگرهای مایکروسافت است اخیرا نقدی جدی بر سری Surface مایکروسافت، هم تبلت و هم لپتاپ نوشته است.

«پل تروت» -
Paul Thurrot – که یکی از پرکارترین و معتبرترین بلاگرهای مایکروسافت است اخیرا نقدی جدی بر سری Surface مایکروسافت، هم تبلت و هم لپتاپ نوشته است.

مایکروسافت اخیرا یک سری مشکل فنی را در سری سرفیس خود تجربه کرده است که از جمله مهمترین آنها نقص در صفحه نمایش و خاموش شدن آن حین کار است. همینطور طی هفته گذشته این شرکت تعدادی از این دستگاه ها را که مشکل شارژ داشته و گزارش هایی از آتش گرفتن آنها بدست رسیده بود، برای جایگزینی فرا خوانده است.

پل تروت این مشکلات فنی را با مشکلات فنی آیفون 4 مقایسه کرده است که مدتی مدید ادامه داشت و به Antennagate مشهور شده بود.

آیفون 4 زمانی که منتشر شد از یک طراحی کاملا جدید برخوردار بود که البته یک مشکل اساس داشت: اگر در یک موقعیت خاص قرار میگرفت، گوشی به شکل کامل از دسترس خارج میشد. از همین روی اپل این موضوع را بررسی و تجزیه و تحلیل کرد که منجر به انتشار نسخه دوم این هوشمند یعنی iPhone 4S شد.

اکنون تروت با اشاره به این مشکل و مقایسه آن با مشکل فعلی خط تولید سری سرفیس از Surfacegate اسم برده است. وی مینویسد: مشکلی که مایکروسافت اکنون با سرفیس بوک و سرفیس پرو 4 دارد دقیقا همان مشکل اپل است و تا کنون پاسخ مسئولان مایکروسافت به این موضوع قابل قبول نبوده است.

به گفته وی تا کنون مایکروسافت هیچ تلاش جدی برای حل این مشکل به جز باز پس دادن پول کاربران یا تعویض دستگاه ها انجام نداده است.

  1. این در حالی است که در ماجرا مشکل فنی آیفون 4 استیو جابز طی مراسمی به این موضوع اشاره کرد و از همه کاربران آیفون به دلیل برخورد با این مشکل عذرخواهی نمود. به نظر تروت مایکروسافت هم نیاز دارد که یک چنین رویه ای را پیش بگیرد.

وی مینویسد: مایکروسافت باید «تری مایرسون» - Terry Myerson - میئول بخش ویندوز و دستگاه ها یا «پانوس پانای» - Panos Panay – مسئول بخش سرفیس را روی صحنه بیاورد – در یک مراسم یا یک ویدئو – تا به ما درمورد این مشکل توضیح دهند.

دستگاه های سری سرفیس از جمله سرفیس بوک و سرفیس پرو دستگاه های ارزان قیمتی نیستند و به نظر تروت این شرکت باید تلاش زیادی کند تا اطمینان مخاطبان و کاربران خود را حفظ نماید. زیرا بسیاری از این کاربران طرفداران پر و پا قرص مایکروسافت هستند و باید اطمینان داشته باشند که همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار