کد خبر: ۱۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 07
با يک بررسي ساده مي توان متوجه شد که تمامي کاربران از انواع مختلف ساعت ها در ديوايس اندرويدي خود استفاده مي کنند. يکي از برترين اپ هاي ساعت مربوط به شرکت بزرگ گوگل مي باشد.

به گزارش آی تابناک : Google Clock عنوان يک نرم افزار ساعت فوق العاده مي باشد که توسط شرکت معتبر و توسعه دهنده اندرويد يعني Google LLC منتشر شده است.

اين برنامه خارق العاده از چندين بخش و قسمت مختلف تشکيل شده است که تمامي نياز هاي کاربر در زمينه ساعت را در نظر گرفته و سعي مي کند آنها را در کوتاه ترين زمان ممکن برطرف نمايد. يکي از پر استفاده ترين قسمت هاي گوگل کلاک آلارم آن مي باشد؛ به گونه اي که تنها کافي است به آن قسمت مراجعه کرده و با تنظيم ساعت بيداري خاص مد نظر خود مطمئن باشيد تا قرار هاي مهم کاريتان را از دست نمي دهيد. براي داشتن تايمر معکوس و يا کرنومتر ديگر نيازي به نصب ابزار هاي جانبي نيست و همه چيز در اين محصول پر طرفدار شرکت گوگل موجود مي باشد.

علاوه بر اين بهتر است بدانيد که Google Clock قادر است به ساعت هاي هوشمند اندرويد متصل شده تا تمامي آلارم ها و يا تايمر هاي معکوس را توسط اين ساعت ها به شما يادآوري کند.





منبع : روزنامه نصف جهان 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار