کد خبر: ۱۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 07
در بازار گجت ­های پوشیدنی تنوع مارک های مختلف بسیار زیاد است اما اپل موفق شده سهم به سزایی را در این بازار کسب کند. جدیدترین گزارش مالی اپل نشان می دهد ساعت های هوشمند اپل واچ برای سومین دوره متوالی دارای رشد 50 درصدی بوده اند.
به گزارش آی تابناک : اپل تاکنون آمار دقیقی از فروش ساعت های اپل واچ را اعلام نکرده اما طبق آخرین گزارش مالی این شرکت و پیشرفت 75 درصدی این بخش نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، ظاهراً اپل فروش خوبی را در این بخش داشته است.
به گفته «تیم کوک» مدیر عامل اپل مشتریان استقبال بی نظیری از قابلیت اتصال به شبکه سلولی ساعت های اپل واچ سری 3 کرده اند. قابلیتی که کاربران را از همراه داشتن گوشی بی نیاز می کند. اکنون بیش از هر زمان دیگری اپل واچ تبدیل به یک محصول برای زندگی سالم تر شده و می تواند تغییر بزرگی را در زندگی کاربران ایجاد کند.

رشد پنجاه درصدی اپل واچ برای سه دوره متوالی

رشد پنجاه درصدی اپل واچ برای سه دوره متوالیهمانطور که پیش از این ذکر کردیم هیچ آمار دقیقی از تعداد ساعت های فروخته شده اپل واچ در دست نیست اما طبق برآوردها پیش بینی می شود اپل تا پایان امسال 15 میلیون دستگاه اپل واچ را به فروش برساند.
ساعت اپل واچ سری 3 جدیدترین ساعت هوشمند اپل است و مهمترین ویژگی های آن پشتیبانی از LTE است؛ بدین ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به گوشی آیفون خود از این ساعت استفاده کنند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار