کد خبر: ۱۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 07
اپل در چند گزارش مالی اخیر خود از افت فروش گوشی های آیفون خبر داده بود. البته دلایل بسیاری برای این مسئله وجود داشت از جمله اشباع بازار با محصولات چینی، دلزدگی مشتریان از طراحی یکسان گوشی های آیفون در طول 3 سال و بسیاری موارد دیگر اما حالا شرایط فرق کرده است.
به گزارش آی تابناک : بسیاری از افراد انتظار داشتند آیفون های جدید اپل فروش بالایی را برای اپل به همراه داشته باشند. جدیدترین گزارش مالی اپل نشان می دهد پیش بینی این افراد درست از آب درآمده است. طبق آخرین گزارش مالی اپل، این شرکت گزارش کرده میزان فروش گوشی های آیفون افزایش داشته و 46.7 میلیون دستگاه گوشی به فروش رفته است. این تعداد بیشتر از تعدادی است که وال استریت پیش از این برای فروش گوشی های آیفون پیش بینی کرده بود (46 میلیون دستگاه) و همچنین این آمار در مقایسه با فروش 45.5 میلیون دستگاه در سال گذشته افزایش داشته است.


این آمار بدون احتساب فروش آیفون 10 است و تنها آمار فروش اپل تا پایان شهریور ماه را نشان می دهد که شامل گوشی های آیفون 8 و 8 پلاس می شود. البته این احتمال وجود دارد که رونمایی گوشی آیفون 10 بر میزان فروش آیفون 8 تأثیر گذاشته باشد زیرا بسیاری از افراد ترجیح داده اند به جای خرید گوشی گران قیمت آیفون 10، گوشی آیفون 8 را خریداری کنند. با این حال گزارش های اولیه حاکی از آن بود که آیفون 8 به خوبی به فروش نمی رود.
اپل میزان فروش هریک از گوشی های خود را مشخص نکرده است. به همین دلیل مشخص نیست سهم فروش گوشی ها آیفون 8 در تعداد اعلام شده چه میزان بوده است. مشاهده این ارقام در گزارش مالی بعدی آیفون خالی از لطف نخواهد بود (البته باید دید اپل این ارقام را به اشتراک می گذارد یا خیر) به ویژه اینکه ادعا می شود حداقل 9-12 میلیون دستگاه آیفون 10 در سه روز اول پیش فروش شده اند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار