کد خبر: ۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 23
شرکت یوبی سافت سیستم مورد نیاز نسخه ی کامپیوتری بازی The Division، یکی از بزرگترین بازی های سوم شخصاین شرکت را به اشتراک گذاشته است.
سیستم مورد نیاز The Division مشخص شد

شرکت یوبی سافت سیستم مورد نیاز نسخه ی کامپیوتری بازی The Division، یکی از بزرگترین بازی های سوم شخصاین شرکت را به اشتراک گذاشته است که نوید یک سیستم مناسب را می دهد و خبر خوبی برای جامعه گیمر های PC است.

نسخه کامپیوتری Assassin’s Creed Unity که در سال 2014 منتشر شد، یک فاجعه به تمام معنا از لحاظ تکنیکی بود بنابراین توقعات از یوبی سافت برای Tom Clancy’s The Division بالارفته و تیم سازنده باید نهایت دقت خود را بر روی این بازی بگذارند و از این فرصت طلایی و تجربه ی سال های گذشته درس عبرتی بگیرند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Division:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400, AMD FX-6100, or better.
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760), AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770, AMD FX-8350, or better.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970, AMD Radeon R9 290, or better
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space

The-Division

داستان بازی پس از اجرای عملیات Dark Winter که ویروس کشنده ای در تمام ایالات متحده پخش شده است و با توجه به تحقیقات بر روی این بیماری مشخص می شود که آن از طریق اسکناس های کاغذی بانکی در بین مردم پخش شده است. حال که دولت و جامعه سقوط کرده است چندین مامور ویژه که شما نیز یکی از آنها هستید، برای بقا باید، مبارزه کنید و به گشت و گذار بپردازید، قطعات و وسایل مختلف و به ویژه آب را جمع آوری کنید. اینطور که انتظار می رود کمبود آب یکی از بحران های اصلی شما در این دنیای آخر الزمانی می باشد.

بازی Tom Clancy’s The Division بنا به گفته ی شرکت یوبی سافت در تاریخ 8 مارس 2016 برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع: ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار