تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 03
با ظهور اینترنت و رسانه های دیجیتال رفته رفته استفاده از رسانه های کاغذی تبدیل به رسانه های آنلاین شد ، با توجه به گسترش و استفاده از اینترنت در بین تمامی اقشار مردم حضور کسب و کار ها در دنیای اینترنت امری ضروری برای هر کسب و کاری به شمار می رود.

به گزارش آی تابناک : در بازار کسب و کار های امروزی اگر به افزایش فروش خود هستید ، حضور در دنیای اینترنت یکی از موضوعات بسیار ضروری است ؛ اگر به سلایق مردم توجه کنید 70 درصد از اقشار جامعه از دستگاه های هوشمند از جمله موبایل و تبلت برای کسب اطلاعات و گذران اوقات فراغت خود استفاده می نمایند . در این بین ابزار های تبلیغاتی سنتی هم کاربرد خود را از دست می دهند. یک کاربر گوشی هوشمند وقتی در خیابان در حال گذر است دیگر بیلبورد های تبلیغاتی یا رسانه های کاغذی در معرض دید او نیست چرا که وی در حال چک کردن نوتیفیکیشن های شبکه های اجتماعی خود است. دیگر یک کاربر برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات مختلف نیازی به مطالعه روزنامه یا رسانه های کاغذی ندارد چرا که براحتی می تواند اطلاعات مهم خود را از دنیای اینترنت و در نهایت از موتور جستجوی گوگل بدست آورد.

اتفاقات و اخبار برای اولین بار در محیط اینترنت منتشر می شود ، قبل از انتشار نسخه جدید روزنامه ساعت 24 اخبار در دنیای اینترنت و شبکه های مجازی منتشر شده است.

اما از این تغییر رفتار مردم چه استفاده ای می توان کرد ؟ در ادامه به ارائه راهکار های کلیدی برای حضور در کسب و کار های آنلاین خواهیم پرداخت پس با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

دنیای تجارت الکترونیک

برای حضور در بازار تجارت آنلاین شما می تواند از ابزار های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید . دیجیتال مارکتینگ در حقیقت ابزار های آنلاین برای بازاریابی اینترنتی است. از ابزار های دیجیتال مارکتینگ می توان به طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات آنلاین ، ایمیل مارکتینگ ،استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا و ... استفاده کرد.

استفاده از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام می تواند شما را برای داشتن مشتریان جدید کمک کند. اما اغلب این مشتریان به دلیل نداشتن یک پایگاه ثابت در دنیای اینترنت به کسب و کار شما اعتماد نخواهند کرد ، پس برای داشتن یک کسب و کار آنلاین یک شرط لازم است و آن داشتن یک پایگاه اینترنتی قابل اعتماد یا همان یک وب سایت است.

با داشتن یک وب سایت و گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی شما می توانید اعتماد سازی در بین مشتریتان را افزایش دهید. این اعتماد سازی باعث افزایش فروش شما در دنیای اینترنت خواهد شد. با داشتن یک وب سایت یا یک شناسنامه آنلاین شما می توانید تمامی کاربران شبکه های اجتماعی تان را به سمت وب سایتتان ارسال کنید.

در مرحله طراحی سایت نکات بسیار کلیدی وجود دارد که شما باید آنها را در نظر داشته باشید. شرکتی که برای  طراحی سایت انتخاب می نمایید تاثیر بسیار زیادی در شکل گیری دید شما از دنیای اینترنت خواهد داشت پسشرکت طراحی سایت تان را با دقت انتخاب نمایید. انتخاب شرکت طراحی سایت با نمونه کار های قدرتمند میتواند  خیال شما از این بابت را راحت کند.

نکته بسیار کلیدی دیگر در حضور در دنیای اینترنت داشتن یک سایت با اصول سئو است ، رعایت اصول سئو می تواند به حضور سایت شما در نتایج جستجوی گوگل کمک خواهد کرد.

نکته آخر در بحث کسب و کار های آنلاین ، استفاده از شبکه های اجتماعی برای برندینگ شما در دنیای اینترنت است ، پس از اینکه شما ورودی های گوگل دارید زمان آن است که شما در دنیای اینترنت تبدیل به یک برند شوید. برند شدن در دنیای اینترنت تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که کاربران اینترنتی شما را در تمامی اینترنت از جمله : نتایج گوگل ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغات گوگل و تبلیغات بنری در سایت های پر بازدید ، رپورتاژ آگهی در سایت های  مختلف ببینند.

 






منبع : الف 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار