کد خبر: ۱۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 01
این کمپانی بدون اعلام رسمی این معضل با ارسال نامه ای به مراکز خدماتی مجاز و «جنیوس بارها» از آنها خواسته است که این مشکل را تحت گارانتی یک ساله و به صورت رایگان برای مشتریان رفع کنند.
به گزارش آی تابناک : در هفته های اخیر برخی کاربران اپل واچ سری 3اس از ظاهر شدن نوارهای منقطع در لبه نمایشگر ساعت شکایت کرده بودند و حالا اپل وجود چنین مشکلی را تائید کرده است.

این کمپانی بدون اعلام رسمی این معضل با ارسال نامه ای به مراکز خدماتی مجاز و «جنیوس بارها» از آنها خواسته است که این مشکل را تحت گارانتی یک ساله و به صورت رایگان برای مشتریان رفع کنند.

گفتنی است ساعت های هوشمند سری 3 این کمپانی در دو مدل GPS و LTE تولید شده اند اما در نامه اپل به سری LTE اشاره ای نشده است، بنابرین به نظر می رسد در این مدل از نمایشگرهای متفاوتی استفاده شده است.
 

کارکنان مراکز خدماتی اپل برای تائید وجود نوارهای منقطع باید چندبار روی لبه های ساعت دست کشیده و روی نمایشگر «ها» کنند.

اگرچه کمپانی سازنده دلیل این مشکل را شرح نداده اما باتوجه به این دستورالعمل، می توان حدس زد که ظاهر شدن نوارها به تجمع رطوبت در زیر نمایشگر مربوط می شود.

اگرچه سیاست رسمی اپل هنگام وقوع چنین مسائلی مسکوت ماندن در برابر شایعات است، با این حال سایت های معتبری مثل «مک رومرز» به نامه ارسال شده از طرف کمپانی ساکن کوپرتینو دسترسی پیدا کرده اند.

به روزرسانی WatchOS 4.0.1 مشکل اتصالات اپل واچ سری 3 را برطرف کرد







منبع :آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار