کد خبر: ۱۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 31
شرکت HMD Global که چند ماه پیش از نوکیا 8 و اخیرا از نوکیا 7 رونمایی کرد، امروز گوشی هوشمند پایین‌رده نوکیا 2 را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش آی تابناک : این دستگاه اقتصادی‌ترین محصول اندرویدی معرفی شده توسط این شرکت محسوب می‌شود. از اواسط ماه نوامبر کاربران در بسیاری از نقاط جهان قادر به خریداری نوکیا 2 با قیمت تقریبی 99 یورو خواهند بود.

HMD Global به‌صورت رسمی از نوکیا ۲ رونمایی کرد

قدرت این دیوایس را پردازنده کوالکام اسنپدارگون 212 تامین می‌کند، این تراشه با معماری 28 نانومتری توسعه یافته و دارای 4 هسته Cortex A7 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز است. از نظر مشخصات فنی، نوکیا 2 در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد ولی باید قیمت آن را نیز مدنظر قرار داد. این مدل به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

HMD Global از یک باتری غول‌پیکر 4100 میلی‌آمپری در این هندست استفاده کرده که براساس ادعای سازنده، قادر به شارژدهی 2 روزه است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به بلوتوث نسخه 4.0، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه ارتباطی LTE و VoLTE، نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن 720p و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.1.2 اشاره کرد که در آینده نزدیک به‌روزرسانی اندروید نوقا برای آن عرضه می‌شود.

شما در رابطه با نوکیا 2 چه فکری می‌کنید؟ آیا این محصول ارزش مبلغ پرداختی خود را دارد؟






منبع :آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار