کد خبر: ۱۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 31
در حال حاضر، صاحبان پیکسل میتوانند قبل از به روزرسانی برای عموم، نسخه Android 8.1 Beta را دانلود و نصب کنند
به گزارش آی تابناک: آندروید 8.1 اولین نسخه پس از آندروید 8.0 Oreo است.در حال حاضر، صاحبان پیکسل میتوانند قبل از به روزرسانی برای عموم، نسخه Android 8.1 Beta را دانلود و نصب کنند.به روز رسانی جدید، تغییرات قابل توجهی مانند امکان ادغام کروم  و اس ام اس و دکمه های ناوبری خودکار خود را برای جلوگیری از سوزاندن به ارمغان می آورد.
یکی دیگر از ویژگی های جدید که در Android 8.1 مشاهده شد این است که توانایی بازگرداندن داده ها از حساب Google پس از راه اندازی اولیه را به شما می دهد.این تغییر توسط هنری راگگی کشف شد، که تغییر را  در حساب Google+ خود گزارش کرد.

آندروید 8.1 به شما اجازه می دهد داده ها را پس از راه اندازی اولیه گوشی بازیابی کنید

اگر شما این تنظیمات را دوست دارید، می توانید به قسمت تنظیمات بروید و قسمت بنر را پیدا کنید که به شما امکان تنظیمات تکمیلی را می هد.روی "Finish Setup" ضربه بزنید و مراحلی را که ممکن است پرش کرده باشید را ادامه دهید.این شامل بازگرداندن داده ها از حساب Gmail است که شما برای ورود به تلفن استفاده می کنید.
این یک تغییر قابل توجهی در سیستم عامل نیست، اما چیزی که نشان می دهد گوگل به جزئیات توجه دارد.تغییراتی مانند این می تواند صدها سردرد را برای مشتریان Google Pixel اتفاق افتاده،کاهش دهد.

مترجم:پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار