کد خبر: ۱۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 24
شرکت اپل پیشتر دو تلفن هوشمند آیفون 8 و 8 پلاس را معرفی کرد که اسمارتفون های نسل جدید کمپانی کوپرتینویی محسوب می شوند و از مشخصات بهبودیافته نسبت به نسل قبل بهره می برند.
به گزارش آی تابناک : در سال گذشته نیز این کمپانی آیفون7 و آیفون 7 پلاس را معرفی و عرضه کرده است. در حالی که  مدت زمان کوتاهی از عرضه آیفون 8 می گذرد، این شرکت برای افزایش فروش نسخه 8 آیفون خود فروش نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 را متوقف کرد. اسمارتفونی که نسبت به مدل قبل فروش بیشتری داشته و سود فراوانی را عاید کمپانی کوپرتینویی کرد.
به گزارش Mashable این حرکت اپل برای فروش بیشتر آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس بود که در ماه سپتامبر رونمایی شده است.
سال گذشته اپل آیفون 7 را در سه مدل 64، 128 و 256 گیگابایتی معرفی کرد که نسخه 256 گیگابایتی آن فروش بالایی داشت و بیشتر موردتوجه قرار گرفت. 
البته نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 از میانه سپتامبر دیگر در سایت مشاهده نشد و مدتی بعد پدیدار گشت اما باری دیگر شاهد حذف آن از لیست محصولات اپل هستیم. 
حذف آیفون 7 نسخه 256 گیگابایتی می تواند تاثیر مثبتی روی فروش نسخه جدید آیفون داشته باشد اگرچه مشخص نیست مشتریان و طرفداران محصول این شرکت چه واکنشی نشان خواهد داد. 
با وجود آن که فروش نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 متوقف شد اما همچنان مشتریان نسبت به حذف مدل ناراضی هستند و رضایتی به نسل جدید آیفون 8 ندارند.
به نظر می رسد اپل با معرفی آیفون ایکس و گذاشت تمرکز بیشتر روی مدل ایکس موجب شد تا نسخه هشتم تغییرات خاصی نداشته و مدل ایکس به عنوان گوشی هوشمند منحصربفرد به شمار رود.
مشخص نیست با ناراضیتی کاربران آیا اپل باری دیگر این نسخه را موجود می کند یا آن که برای همیشه باید با مدل 256 گیگابایتی آیفون 7 خداحافظی کرد. شایان ذکر بوده آیفون ایکس قرار است در 3 نوامبر سال جاری روانه بازار شود.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار