کد خبر: ۱۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 24
روز یکشنبه گذشته 22 اکتبر یکی از قاضی های فدرال رای به تجدید نظر داده است. این اختلاف دو کمپانی از قانونی که در سال 2010 وضع شده آغاز شده است که در مورد طراحی فکری و نرم افزار ها ، اپل کمپانی سامسونگ را متهم به کپی برداری کرده است.
به گزارش آی تابناک : اپل  که سامسونگ را به عنوان یک شریک مطمئن در نظر داشت از آنها شکایتی را در نظر نگرفته بود و سامسونگ هم میلیون ها دلار صفحه نمایش و اجزای دیگری را در اختیار اپل قرار داد.اما وقتی هیات رییسه دو کمپانی سر بعضی از پروانه ها به اختلاف بر خوردند.اپل متهم کرد سامسونگ را که از آیفون کپی میکندو در چند کشور  آلمان ، ژاپن ، و ایالات متحده توانست سامسونگ را متهم کند.
  در استرالیا،  قاضی سامسونگ را مجبور به تاخیر در  عرضه GALAXY TAB 10.1  کرد. در انگلستان ، اپل مجبور به عذر خواهی عمومی از سامسونگ یه دلیل اتهام دروغ شد .
  در سال 2012 یکی از قاضی های آمریکا سامسونگ را محکوم به پرداخت 1 بیلیون دلار خسارت کرد.سامسونگ به این رای اعتراض کرد و یکی از قاضی ها اعتراض را پذیرف زیرا تصور می کرد که خسارت اولیه اشتباه حساب شده است.
  پس از محاکمه مجدد با صحبت های خارج از دادگاه سران دو کمپانی سامسونگ موافقت کرد که مبلغ 548 میلیون دلار را برای تخلف در  ثبت اختراع بپردارد. و بقیه خسارت را دیوان عالی محاسبه کند.سپس در سال 2016 دیوان عالی ایالا ت متحده پرونده را نصویب کرد  و تصریح کرد که خسارت برای ثبت اختراع می تواند متفاوت از آنچه که از نظر تاریخی محاسبه شده حساب شود.  
در آخرین دادگاه قاضی به این حکم داد که دستور العمل مصوبه به درستی قانون را در این مورد انعکاس نمی دهد و این اجازه رو سامسونگ پیدا کرد که مجددا امیدوار به دادگاه بعدی باشد و سامسونگ به این امیدوار شد که در دادگاه 25 اکتبر با مصوبه های جدید بتواند از اتهام خود کم کند و در آینده نیز با توجه به مصوبه های جدید بتواند راحت تر عمل کند.



منبع : DigitalTrends
مترجم : سعید رخشان پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار