کد خبر: ۱۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 22
سونی نیز برای رقابت با گوگل هوم و هوم پاد اپل یک دستیار شخصی خانگی معرفی کرد
معرفی ربات ارتباطی سونی به نام  Xperia Hello
به گزارش آی تابناک : سونی نیز برای رقابت با گوگل هوم و هوم پاد اپل یک دستیار شخصی خانگی  با نام Xperia Hello معرفی کرد ؛این دستگاه تلاش سونی در بازار رو به رشد ساخت دستیارهای خانگی برای رقابت با شرکت هایی مثل آمازون، گوگل و اپل است.
Xperia Hello از یک دوربین چرخشی به عنوان سر ربات و همچنین یک نمایشگر 4.6 اینچی 720p به عنوان بدنه استفاده می‌کند؛ از این نمایشگر برای بیان احساسات و نمایش پیغام‌ها، آب و هوا، زمان و غیره استفاده می‌شود. سونی ادعا می‌کند که Xperia Hello می‌تواند اعضای خانواده را تشخیص دهد و مکالماتی منحصر به هر فرد را با آنها شروع کند.
این ربات از هفت میکروفون برخوردار است که در قسمت زیرین بدنه اصلی قرار گرفته است، همچنین در این قسمت سنسورهایی وجود دارد که نزدیک شدن فرد در سه متری را تشخیص می‌دهد. بدنه می‌تواند در یک زاویه 340 درجه‌ای گردش داشته باشد تا بتواند شخص نزدیک شونده را ببیند. همچنین از این ربات می توان به عنوان یک وب کم کنترلی استفاده کرد تا از این طریق زمانی که از خانه دور هستید بتوانید اعضای خانواده یا خانه را زیر نظر داشته باشید.
سونی اعلام کرده است این محصول را روز 18 نوامبر در ژاپن  با قیمت بالای 1335 دلاری عرضه خواهد کرد ولی هنوز تاریخ اعلام جهانی آن مشخص نشده است.
معرفی ربات ارتباطی سونی به نام  Xperia Hello
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار