کد خبر: ۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 20
با در اختیار داشتن سنسود 20 مگاپیکسل 1 اینچ و لنز 10 میلیمیتری f/2.8 پاناسونیک یکی از بهترین و قابل ترین دوربین ها را در گوشی هوشمند و در نمونه Lumix CM1 به کار گرفته است. اما آیا شما انی گوشی را به جای آیفون یا گلکسی سامسونگ استفاده خواهید کرد؟ شاید نه.

با در اختیار داشتن سنسود 20 مگاپیکسل 1 اینچ و لنز 10 میلیمیتری
f/2.8 پاناسونیک یکی از بهترین و قابل ترین دوربین ها را در گوشی هوشمند و در نمونه Lumix CM1 به کار گرفته است. اما آیا شما انی گوشی را به جای آیفون یا گلکسی سامسونگ استفاده خواهید کرد؟ شاید نه.

و از همین روی است که پاناسونیک با در نظر گرفتن این موضوع اخیرا نسخه جدید این گوشی را با نام CM10 معرفی کرده است. نسخه ای جدید از CM1 که به کلی قابلیت های گوشی را کنار گذاشته تا یک دوربین فوق العاده باریک مجهز به اندروید و با LTE را رونمایی کند.

این تنها تفاوتی است که در این دستگاه جدید میبینید. نسخه CM10 همچنان ضخامتی برابر با 15 میلیمتر (21 میلیمتر بر روی لنز) با یک صفحه نمایش 4.7 اینچ و وضوح 1080 پیکسل، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پردازشگر اسنپدراگون 810 دارد.

این دوربین مجهز به اندروید 5 یا لالیپاپ است در حالی که CM1 مجهز به اندروید کیت کت بود. پاناسونیک اعلام کرده که در این دوربین بهتر است از قابلیت اتصال به اینترنت و سیم کارت های دیتا، تنها برای به اشتراک گذاری تصاویر عکاسی شده استفاده شود.

بهای این دوربین در حدود 850 دلار است که البته در برابر دوربین Sony RX100 با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi چندان رقابتی نیست. اما پاناسونیک معتقد است که بازار دوبین های اینچنین یک بازار کم کار است که مشتریان خاص خود را دارد. در نتیجه اگر شما هم جزو مشتریان این دست از دوربین ها هستید منتظر ورود CM10 در ماه فوریه باشید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار