کد خبر: ۱۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 21
کمپانی مطرح Razer از محصول جدید خود که Kiyo نام دارد رونمایی کرد، یک وب کم با طراحی جالب که در کناره های لنز دوربین خود حلقه ای نورانی را به عنوان فلش جای داده است.
به گزارش آی تابناک : کمپانی مطرح Razer از محصول جدید خود که Kiyo نام دارد رونمایی کرد، یک وب کم با طراحی جالب که  در کناره های لنز دوربین خود حلقه ای نورانی را به عنوان فلش جای داده است. طبق گفته های کمپانی Razer بازار هدف این محصول کاربران و علاقه مندان به استریم و اشتراگ گذاری محتوای رسانه ای است.
نکته جالب پیرامون این حلقه نورانی توانایی تنظیم آن در 12 سطح روشنایی است که کاربران را قادر می سازد تا در شرایط دلخواه خود به ضبط ویدیو و یا استریم محتوای رسانه ای بپردازند. گفتنی است وب کم Kiyo قادر است تا ویدیو هایی با کیفیت HD و 60 فریم بر ثانیه ای یا کیفیت Full HD و با نرخ 30 فریمی ضبط کند. کمپانی ریزر ویژگی های متعددی را برای وب کم تولیدی خود برشمرده است که از جمله آن ها می توان به قابلیت فوکوس اتوماتیک و پشتیبانی از نرم افزار های استریم محبوبی چون OBS یا Xsplit اشاره کرد. در ادامه به برخی از ویژگی این وب کم اشاره می کنیم.

برخی از ویژگی های وب کم Kiyo 
حلقه نورانی چند مرحله ای با قابلیت تنظیم سطوح نور
ضبط ویدیو با کیفیت 1080p برای استریم با کیفیت بالا
سازگار با نرم افزار های محبوب Xsplit و OBS برای استریم آسان
فوکوس اتوماتیک و بسیار سریع
سبک و قابل حمل برای نصب آسان در استریم با گوشی موبایل
لنز دوربین و پایه قابل تنظیم و با کیفیت

رونمایی وب کم جدید کمپانی Razer  مجهز به حلقه نورانی به نام Kiyo

 وب کم Kiyo با همه ویژگی های مثبتی که با خود به همراه دارد، از ویژگی Windows Hello پشتیبانی نمی کند که کمی ناامید کننده است. دلیل این موضوع هم عدم تمایل کمپانی ریزر برای تولید محصولی مختص کاربران ویندوز 10 است. با همه ی این موارد وب کم مورد بحث با قیمتی در حدود 100 دلار برای بازار آمریکا و 110 یورو برای بازارهای اروپایی در دسترس کاربران و علاقه مندان قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند کاربرانی که به ویژگی Windows Hello تمایلی ویژه دارند می توانند محصولاتی همچون Logitech BRIO را تهیه کنند که به مراتب قیمتی بیشتری دارند


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار