کد خبر: ۱۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 21
قابلیت جدیدی که پس از آپدیت بزرگ ویندوز 10 به نام فال کری ایتورز رونمایی شد،واقعیت ترکیبی ویندوز یا همان Windows Mixed Reality است. در این قابلیت برخلاف واقعیت مجازی، شما محدود به یک فضای بی روح مجازی نخواهید بود


به گزارش آی تابناک : قابلیت جدیدی که پس از آپدیت بزرگ ویندوز 10 به نام فال کری ایتورز رونمایی شد،واقعیت ترکیبی ویندوز یا همان Windows Mixed Reality  است. در این قابلیت برخلاف واقعیت مجازی، شما محدود به یک فضای بی روح مجازی نخواهید بود، به این صورت که همزمان می توانید از فضای مجازی استفاده کنید و به صورت شماتیک هم با دنیای واقعی در ارتباط باشید.  به این ترتیب که هدست های واقعیت ترکیبی (Mix Reality) در بخش جلوی خود دوربین هایی دارند که فضای پیرامون شما را دریافت می کنند و حدود آن را به صورت مصنوعی در فضای مجازی به شما نشان می دهند، بنابراین  مشکلاتی همچون خوردن به دیوار و یا وسایل در این سیستم نیست.
قابلیت جدید ویندوز 10 به نام Windows Mixed Reality

سیستم دیگری که پا را فراتر نهاده واقعیت افزوده نام دارد. واقعیت افزوده (AR) دنیای مجازی را به دنیای واقعی می آورد، با این قابلیت شما می توانید یک شی سه بعدی را وارد تصویر  دنیای واقعی پیرامون خود کنید. برای اجرای سرویس واقعیت ترکیبی اپلیکیشن Mixed Reality Viewer را از بین برنامه های ویندوز ۱۰ آپدیت جدید فال کری ایتورز اجرا نمایید و همچنین برای چک کردن سیستم خود برای اجرای حرفه ای واقعیت ترکیبی برنامه Mixed Reality Portal را اجرا نمایید. برای کسب حداقل سیستم مورد نیاز برای بهره برداری از این سیستم به وب سایت  زیر مراجعه نمایید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار