کد خبر: ۱۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 17
مدت زیادی از رونمایی گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نمی‌گذرد و حالا شایعاتی درباره آیفون‌های 2018 منتشر شده که حاکی است جانشین آیفون 8 فاقد دکمه Home خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : این اخبار نشان می‌دهد در آیفون‌های سال آینده خبری از Touch ID نخواهد بود. این مسئله می‌تواند راه را برای استفاده از Face ID در گوشی‌هایی به غیر از آیفون ایکس را باز کند.
اپل دکمه Home را از آیفون ایکس برداشته و به جای آن از یک سیستم تشخیص چهره با نام Face ID استفاده کرده است. ظاهراً تأمین کنندگان این شرکت در تولید قطعات مورد نیاز برای این قابلیت با مشکلاتی روبرو هستند و احتمال می‌رود آیفون ایکس در زمان رونمایی به تعداد محدود ارائه شود. در صورت تداوم این مشکلات، این روند در سال 2018 نیز ادامه خواهد داشت. در صورتی که اپل در مورد آیفون 2018 نیز به همین نحو برنامه ریزی کرده باشد، تنها در صورتی موفق به این کار خواهد شد که تأمین کنندگان بتوانند از عهده تقاضای موجود بر بیایند.

آیفون‌های 2018 دکمه Home ندارند

آیفون‌های 2018 دکمه Home ندارند«مینگ چی کیو» تحلیل گر KGI Securities یکی از افرادی است که پیش بینی می‌کند آیفون‌های 2018 فاقد دکمه Home هستند و در نتیجه Touch ID هم نخواهند داشت. کیو سابقه خوبی در زمینه پیش بینی تغییرات احتمالی درسخت افزارهای گوشی‌های اپل دارد اما هنوز خیلی زود است که در مورد درست بودن این پیش بینی‌ها اظهار نظر کرد.
آیفون‌های جدید تا پاییز سال آینده رونمایی نخواهند شد و به احتمال زیاد پیش از رونمایی رسمی آن‌ها شایعه‌های زیادی درباره این گوشی‌ها خواهیم شنید.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار