کد خبر: ۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 19
گوگل همواره مشغول آزمایش تغییراتی جزئی در نتایج موتور جستجویش است، اما به نظر می‌رسد این بار شاهد تغییری چشم‌گیر خواهیم بود.
قابلیت جدید گوگل برای دانلود اپلیکیشن بدون نیاز به پلی استور


گوگل همواره مشغول آزمایش تغییراتی جزئی در نتایج موتور جستجویش است، اما به نظر می‌رسد این بار شاهد تغییری چشم‌گیر خواهیم بود.

به گزارش «آی تابناک»، قابلیتی که به تازگی برای برخی از کاربران فعال شده است به آنها این امکان را می‌دهد که با جستجوی اپلیکیشن مورد نظر در موتور جستجوی گوگل، مستقیما آن را دانلود کنند، بدون این که نیازی به باز کردن پلی استور باشد. در واقع هنگامی که نام اپلیکیشنی را در اپ گوگل وارد می‌کنید، در ابتدای نتایج جستجو شاهد اپلیکیشن مورد نظر خواهید بود که در کنار آن دکمه نصب (Install) نیز قابل مشاهده است. البته تا اینجای کار برای تمام کاربران اندروید مشابه است، اما پس از این که بر روی دکمه نصب می‌زنید اغلب کاربران به صفحه پلی استور منتقل می‌شوند و تنها کسانی که این ویژگی جدید برای آنها فعال شده است شاهد صفحه پاپ‌آپی خواهند بود که اجازه نصب اپ را می‌خواهد و سپس قاب ظریف پلی استور نمایان شده و می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر را از همان صفحه جستجوی گوگل نصب کنید. همان طور که اشاره شد، به نظر می‌رسد این ویژگی تنها از طریق اپ گوگل قابل دسترسی است، و نه از کروم.

برخی از کاربران هم گفته‌اند این قابلیت از یک ماه پیش یا بیشتر برای آنها فعال شده است، اما تنها چند روز است که در اختیار حجم گسترده‌ای از کاربران قرار گرفته است. بنابراین، بد نیست شما هم از طریق اپ گوگل نگاهی به این موضوع داشته باشید؛ شاید از برگزیدگان گوگل بودید.
 
منبع: androidpolice

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار