کد خبر: ۱۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 06
کمتر از دو هفته به زمان رونمایی از پرچمدار جدید هواوی، میت 10 باقی مانده است. حالا هواوی در حساب توئیتر خود تیزر جدیدی از این گوشی منتشر کرده است که بیش از پیش هواداران را به معرفی آن مشتاق تر می کند.

به گزارش آی تابناک : پرچمدار جدید هواوی قرار است که با یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی عرضه شود. برای مقایسه کافیست بدانیم که باتری کدام رقیب این گوشی ظرفیت بالاتری دارد: گلکسی نوت8؟ نه... 3300mAh، آیفون 10؟ باز هم نه... 2716mAh، الجی V30؟ نه... 3300mAh، پیکسل 2 XL؟کمی بهتر است ولی همچنان نه... 3520mAh، سونی اکسپریا XZ پریمیوم؟ 3230mAh و شیائومی Mi Mix 2 هم 3400mAh.

می توانیم این مقایسه را به همین صورت ادامه دهیم، اما واقعیت اینست که تنها تعداد کمی از پرچمداران 2017، باتری ای با ظرفیت بیشتر از 3500 میلی آمپر ساعت دارند. بنابراین هواوی میت 10 با باتری بزرگ خود و چیپ ستی با ساختار 10 نانومتری، باید بازدهی باتری شگفت آوری داشته باشد.

هواوی یک علامت تجاری با حرف U ثبت کرده است، که گمان میرود این علامتی برای دستیار دیجیتال جدید این شرکت باشد. در متن ثبت این لوگو آمده: "نرم افزار و اپلیکیشن های موبایل برای مدیریت دستگاه های خانگی هوشمند." این لوگو به صورت ترکیبی از دو حرف U ساخته شده است، اما امیدواریم که اسم این دستیار دیجیتالی U نباشد، چرا که اگر مانند دستیارهای دیجیتالی دیگر شرکت ها آن را با اصطلاح Hey فعال کنیم، استفاده از آن در اماکن عمومی ممکن است باعث سوءتفاهم شود. (به کاربردن اصطلاح "Hey, U" به معنی "هی، تو" با صدای بلند می تواند باعث جلب توجه افراد دیگر شود که وجهه چندان خوشایندی نخواهد داشت.)







منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار