کد خبر: ۱۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 06
با توجه بازخورد میلیون ها کاربر ویندوز، مایکروسافت امروز اعلام کرد مرورگر اج برای دستگاه های اندروید و iOS با تمام ویژگی های موجود در نسخه دسکتاپ آن مانند لیست مورد علاقه، لیست خواندن، برگه جدید و حالت خواندن در دسترس خواهد بود. در ادامه با وینفون همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : با استفاده از مایکروسافت اج روی دستگاه تلفن همراه هر زمان که بخواهید، می توانید ادامه وبگردی خود را روی کامپیوتر ادامه دهید.

ویژگی های مایکروسافت اج:

از کامپیوتر به موبایل، شما می توانید میان دستگاه های مختلف خود به مرور صفحات بپردازید در حالی که اطلاعات شما در پس زمینه به روز رسانی می شود. می توانید به هر کجا بروی، در حال حرکت و به راحتی بین موبایل و کامپیوتر جابجا شود.
Hub View به شما کمک می کند که پیدا کردن و مدیریت مطالب مانند لیست خواندن، لیست مورد علاقه ها، تاریخچه و کتاب ها در یک مکان آسان شود.
حالت خواندن به شما اجازه می دهد تا روی اطلاعات یک صفحه وب تمرکز کنید و خواندن آسان تر شود.
پیدا کردن، مشادهده و به اشتراک گذاری مطالب بدون نیاز به ساختن کد QR با لمس فقط یک دکمه، جستجوی صوتی برای استفاده از صفحات وب با روشی آشنا و حالت InPrivate به حفظ داده های شما کمک می کند.
گویا برنامه از موتور رندرینگ مخصوص هر سیستم عامل استفاده می کند. اج در iOS از موتور وب کیت و در اندروید از موتور رندرینگ کرومیوم استفاده می کند که مورد انتظار و اجتناب ناپذیر بود.

بدیهی است که برنامه از مهم ترین ویژگی خود یعنی همگام سازی گذرواژه از مرورگر کامپیوتر و مشاهده سابقه مرور بهره نمی برد.

Microsoft Edge برای iOS و اندروید در ابتدا فقط در ایالات متحده و انگلستان در دسترس خواهد بود. مایکروسافت در آینده به زبانهای دیگر گسترش می یابد. مایکروسافت همچنین در حال روی ویژگی هایی مانند گذرواژه های رومینگ و پشتیبانی از تبلت های iPads / Android که در آینده اضافه می شوند.

امروز کاربران iOS می توانند از طریق Apple TestFlight برنامه پیش نمایش را امتحان کنند و کاربران اندرویدی نیز می توانید یکی از تست کننده های برنامه پیش نمایش باشند که به زودی در دسترس قرار می گیرد.






منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار