کد خبر: ۱۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 03
خودروهای ارزان قیمت چینی که این روزها بازار ایران را هم در اختیار گرفته اند با تغییراتی نه چندان عجیب و غریب به خودروهای مدرن تبدیل شدند.
به گزارش آی تابناک : آنهایی که در کار خودرو هستند، روزهای سختی را پشت سر می گذارند اما برای مصرف کننده ها اوضاع فرق می کند. هر چقدر جلوتر می رویم با دنیای جدیدی روبرو می شویم. اگر روز و روزگاری آپشن هایی مثل کروز کنترل، سان روف، دوربین و سنسور دنده عقب یا صندلی های برقی با قابلیت ذخیره سازی حافظه، وسایلی لوکس و حسرت برانگیز به حساب می آمدند، حالا آنها را به عنوان پیش پا افتاده ترین امکانات در خودروهای روز دنیا می شناسیم.

خودروهای چینی مهمترین نقش را در این تغییر ذائقه بازی می کنند و کوهی از امکانات را کنار هم با قیمت پایین در اختیار مشتری قرار می دهند. شاید به همین دلیل بازار خودرویی مثل سورن به بن بست خورد و خودروساز ایرانی در اقدامی سریع به سراغ ساخت دنا رفت. از هر زاویه ای که به دنا نگاه کنید، همان سمند خودمان را می بینید اما امکاناتی مثل کروز کنترل، رادیوپخش با صفحه نمایش بزرگ، سیستم ناوبری، آینه های برقی و سنسورهای دنده عقب مثل فرشته نجات چتری روی سر سمند محبوب اما کهنسال باز کردند. نتیجه اش را قطعا این روزها در خیابان با چشم خود می بینید.
 
 10 قابلیت هیجان انگیز برای نجات خودروی ملی






منبع : روزنامه تماشاگران امروز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار