کد خبر: ۱۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 03
یکی از مشکلات رانندگان خودروها، خرابی ناگهانی باتری و ماندن در جاده هاست. در این شرایط معمولا از روش هایی مانند باتری به باتری یا هل دادن خودرو استفاده می شود.
به گزارش آی تابناک : مدتی است عرضه دستگاه های شارژ بی سیم باتری در بازار به حل این مشکل کمک کرده است. با اتصال قطب های مثبت و منفی باتری های خالی شده به شارژرهای بی سیم می توان آنها را مجددا راه اندازی کرد تا خودرو به مقصد برسد و بتوان باتری آن را عوض کرد.

یکی از انواع این شارژرها BC۲WBD نام دارد که ظرفیت آن ۲ تا ۶ آمپر بوده و دارای سه پورت برای شارژ باتری های ۱۲ ولتی است. قیمت این شارژر بی سیم ۳۰ دلار و وزن آن حدود ۷۷۰ گرم است. این شارژر در برابر آب و گرد و خاک و رطوبت مقاوم است.

BC۲۵BS شارژر باتری بی سیم دیگری است که دو مدل آن از ظرفیت ۱۵ یا ۲۵ آمپر برخوردارند. این دستگاه حدود ۲۲۰ گرم وزن دارد و با استفاده از نمایشگر ال سی دی می توان فرایند شارژ را بر روی آن مشاهده کرد. این دستگاه در سه حالت سریع، متوسط و کند باتری را شارژ می کند و ۷۹ دلار قیمت دارد.

در نهایت شارژر بی سیم خورشیدی سان وی با ظرفیت ۲ آمپر و وزن ۶۸۰ گرم ۳۸ دلار قیمت دارد و با ذخیره سازی انرژی خورشیدی می تواند برق مصرفی خودرو را تامین کند.






منبع : دیجیتال ترندز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار