کد خبر: ۱۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017 September 28
شرکت سامسونگ به تازگی نسخه جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در رنگ رز طلایی راهی بازار اروپا کرده است. این دو مدل هیچ تفاوتی با سایر نسخه ها نداشته و تنها در گزینه رنگی جدید به فروش می رسند.
به گزارش آی تابناک : قیمت گلکسی اس 8 بیش از 799 یورو و گلکسی اس 8 پلاس بیش از 899 یورو بوده که نسبت به نسخه های دیگر کمی گران تر محسوب می شود. مشخص نیست آیا این نسخه ها را می توان در سایر بازارها شاهد بود یا خیر.  زیرا سامسونگ اشاره ای به آن نداشته و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. از مشخصات گلکسی اس 8 باید به صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD+، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 835 اشاره داشت.

البته گلکسی اس 8 پلاس از صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+ برخوردار بوده و در سایر مشخصات تفاوتی با نسخه استاندارد گلکسی اس 8 ندارد. نسل جدید پرچمداران سامسونگ در مارس سال جاری معرفی شدند و انتظار می رود در اوایل سال 2018 شاهد معرفی نسل بعدی پرچمداران این شرکت کره ای باشیم. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. 






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار