کد خبر: ۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 18
بنابر آخرین گزارش‌های منتشرشده، هوآوی برروی توسعه یک لپ‌تاپ هیبریدی مشغول به‌کار است که با دو سیستم‌عامل اندروید گوگل و ویندوز مایکروسافت کار می‌کند. برای جزئیات بیشتر درباره این لپ‌تاپ هیبریدی، همراه ترنجی باشید.
لپتاپ هیبریدی هواوی، دو سیستم عامل خواهد داشت


هوآوی به‌عنوان یکی از سازندگان مطرح در چین، دوباره در سر تیتر اخبار جای گرفته است. بنابر آخرین گزارش‌های منتشرشده، هوآوی برروی توسعه یک لپ‌تاپ هیبریدی مشغول به‌کار است که با دو سیستم‌عامل اندروید گوگل و ویندوز مایکروسافت کار می‌کند.
 
سازندگان بیشتری، برروی محصولاتی که می‌تواند دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز را اجرا نماید، تمرکز کرده‌اند و هنگامی‌که نوبت به هوآوی می‌رسد، این برند چینی به‌دنبال آن است تا یک گام جلو‌تر از بقیه قدم بردارد.
 
بنابر آخرین گزارشات منتشرشده، هوآوی برروی یک لپ‌تاپ هیبریدی کار می‌کند؛ این، بدین معنی است که کاربران می‌توانند از آن به‌عنوان یک تبلت با یک صفحه‌کلید جداشدنی و یک لپ‌تاپ استاندارد استفاده نمایند. هم‌چنین، گزارش شده است که این لپ‌تاپ هیبریدی، از دو سیستم‌عامل مجزا استفاده می‌کند؛ سیستم‌عامل اندروید گوگل با رابط‌کاربری اختصاصی EMUI و سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت. قلب تپنده این دستگاه را چیپ‌ست اینتل تشکیل می‌دهد.
 
بنابراین، برخلاف شیائومی که انتظار می‌رود یک لپ‌تاپ عادی عرضه نماید؛ به‌نظر می‌رسد هوآوی، مایل است تا با ورود به بازار محصولات هیبریدی و عرضه یک محصول با سیستم‌عامل دوگانه، با سرفیس‌های مایکروسافت به رقابت بپردازد.
 
پیش از این، شیائومی، تبلت می‌پد 2 (Mi Pad 2) را در دو نسخه با سیستم‌عامل‌های ویندوز و اندروید عرضه کرده بود و هوآوی بنابر شنیده‌ها، ورود خود را به صنعت رایانه‌های شخصی با ارایه یک لپ‌تاپ هیبریدی در روزهای نزدیک به کنگره‌ جهانی موبایل (MWC) بارسلون جشن خواهد گرفت.

منبع: ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار