کد خبر: ۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 21
فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، به تیم رهبری ارشد این کمپانی ملحق شد. او نفر شانزدهم از این تیم مسحوب می شود. مدیرعامل مایکروسافت، مدیر ارشد مالی و مدیر هوش مصنوعی مایکروسافت نیز از جمله افراد مهم حاضر در این تیم هستند.
به گزارش آی تابناک : در حالی که پیش از این خبرهایی مبنی بر کنار گذاشته شدن بخش ایکس باکس مایکروسافت به گوش می رسید، اما سیاست های اخیر این شرکت نشان از اهمیت بخش بازی برای مدیریت جدید مایکروسافت است.

فیل اسپنسر نیز در توییتر، به قدردانی از کسانی که او را در رسیدن به این مقام، حمایت کرده اند، پرداخته است: «این اتفاق، نشان از نگاه ویژه مایکروسافت به بخش بازی های ویدیویی بوده و عضویت من در این تیم، باعث افتخار من است.»

لازم به ذکر است که درآمد بخش بازی مایکروسافت، با رشد 34 درصدی خود نسبت به آخرین دوره عملیاتی، به رقم 2.1 میلیارد دلار رسیده است.

اسپنسر که 25 سال را در بخش های مختلف مایکروسافت گذرانده، در تابستان سال 2015 میلادی، به ریاست بخش ایکس باکس مایکروسافت رسید. همچنین او وظیفه رهبری بخش های ایکس باکس لایو و استودیو مایکروسافت و سایر ارگان های مرتبط با برند ایکس باکس را نیز بر عهده دارد.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار