کد خبر: ۱۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 21
به تازگی تصاویری از یک لپ تاپ جدید با برند گوگل در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد غول جستجوی دنیا قصد دارد یک کروم بوک پیکسل را روانه بازار سازد.

به گزارش آی تابناک : طبق ادعای وبسایت «Droid Life»، این لپ تاپ تازه «Google Pixelbook» نام خواهد داشت و  قرار است یک پرچمدار در بازار کروم بوک ها باشد. شاید بتوان گفت که با نسل دوم تبلت هیبریدی پیکسل گوگل طرفیم که حالا شباهت بیشتری به یک لپ تاپ پیدا کرده و با سخت افزاری کاملاً قدرتمند روانه بازار خواهد شد.

کروم بوک جدید گوگل با نام Pixelbook در راه است

طبق اطلاعات به دست آمده پیکسل بوک گوگل قرار است با سه ظرفیت حافظه داخلی و تنها یک رنگ (نقره ای) در دسترس قرار بگیرد. Droid Life قیمت مدل های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی این محصول را به ترتیب ۱۱۹۹، ۱۳۹۹ و ۱۷۴۹ دلار اعلام کرده است. با هر کدام از این ارقام می توانید ۴ یا ۵ مدل مختلف از سایر کروم بوک های موجود در بازار را خریداری نمایید.

نکته منفی دیگر ماجرا این است که علی رغم پرداخت مبلغی چنین هنگفت، قلم استایلوس مخصوص موسوم به «Pixelbook Pen» در بسته بندی Google Pixelbook وجود نخواهد داشت و شما می بایست برای خرید جداگانه آن ۹۹ دلار دیگر بپردازید.

با همه این ها اما تصاویر منتشر شده نوید یک لپ تاپ بسیار سبک و زیبا با طراحی منحصر به فرد می دهد. ضمن این که گوگل برای راحتی کار با این کروم بوک پرچمدار کلیدها و ترک پد را تا حد امکان بزرگ و ارگونومیک در نظر گرفته است.

کروم بوک جدید گوگل با نام Pixelbook در راه است

شاید نتوان به این سوال پاسخ دقیقی داد که چرا باید بیش از ۱۰۰۰ دلار خرج پیکسل بوک نماییم وقتی می توانیم یک لپ تاپ مک را با همین قیمت یا یک کروم بوک عالی را با نصف این مبلغ خریداری نماییم؟ اما به هر حال ممکن است قابلیت های عالی سیستم عامل کروم در کنار مشخصات سخت افزاری مناسب و طراحی زیبا بتوانند خریداران را به سمت محصول تازه گوگل بکشانند.

به احتمال غریب به یقین Pixelbook گوگل در روز ۴ اکتبر (۱۲ مهر) و همزمان با رویداد رسمی این شرکت رونمایی شود. این همان مراسمی است که پیش از هر چیزی انتظار معرفی نسل دوم موبایل های پیکسل را در آن می کشیم.






منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار