کد خبر: ۱۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 19
مدت زمان زیادی است که برنامه‌های آنتی ویروس جعلی مختلفی در اپ استور قرار می‌گیرد. اکنون اپل اعلام کرده این برنامه‌ها را حذف خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : اپل برنامه دستورالعمل‌های توسعه دهندگان خود را به روز رسانی کرده است. در دستورالعمل جدید همچنین محدودیت‌هایی در رابطه با استفاده توسعه دهندگان از سیستم تشخیص چهره Face ID آیفون 10 نیز ذکر شده است.
اپل اوایل سال میلادی جاری بسیاری از برنامه‌های جعلی مذکور را از اپ استور حذف کرد اما این دستورالعمل جدید این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که چنین برنامه‌هایی در اپ استور قرار نخواهند گرفت.


در این دستور العمل برنامه‌هایی که حاوی «محتوا یا خدماتی هستند که ارائه نمی‌دهند» ممنوع شده است. در آی او اس امکان اسکن ویروس با برنامه‌های شخص ثالث وجود ندارد. به این دلیل که در آی او اس سند باکس (جعبه شنی) به برنامه‌ها اجازه نمی‌دهد که به طور مستقیم با یکدیگر یا با هسته سیستم عامل در ارتباط باشند.
در این بروز رسانی همچنین آمده توسعه دهندگانی که در نظر دارند با سیستم تشخیص چهره Face ID آیفون 10 کار کنند باید روش متناوبی را برای باز کردن قفل کودکان زیر 13 سال فراهم کنند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار