کد خبر: ۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 17
«جانی برت» و «جو کندی» در سن 23 سالگی و در حالی که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودند، تصمیم به ایجاد یک گالری هنری گرفتند. اما در حالی که گالری کوچک آنها در کنار قصابی در لندن راه اندازی شده بود، تصمیم گرفتند که از قدرت اینستاگرام نیز بهره ببرند.

«جانی برت» و «جو کندی» در سن 23 سالگی و در حالی که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودند، تصمیم به ایجاد یک گالری هنری گرفتند. اما در حالی که گالری کوچک آنها در کنار قصابی در لندن راه اندازی شده بود، تصمیم گرفتند که از قدرت اینستاگرام نیز بهره ببرند.

اکنون و بعد از سه سال این دو شبکه بزرگی از مشتریان جوان بین المللی از هنگ کنگ، خاورمیانه و ایالات متحده در اختیار دارند و گالری آنها در لندن 400 هزار فوت بنا را شامل میشود. اکنون این دو نظر دارند که کار خود را در سطح بین المللی توسعه داده و The Unit – گالری هنری خود – را به عنوان اولین حق امتیاز گالری هنری به ثبت برسانند.

کندی در این باره به نشریه «بیزینس اینسایدر» گفته است: بسیاری از موزه داران و گالری های هنری شبکه های اجتماعی را بازیچه هایی برای جوانان میدانند که از صبحانه خود عکس گرفته و برای خودپسندی منتشر میکنند. آنها این ابزار را به عنوان یک ابزار تجاری جدی در نظر نمیگیرند.

جوانان 26 ساله ای که با اینستاگرام امپراطوری هنری خود را بنیان گذاشتند


اما برت و کندی هر دو شبکه های اجتماعی را بسیار موثر و جدی گرفتند. آخرین نمایش آنها تحت عنوان Paintguaide – اولین نمایشگاه هنری اینستاگرامی – 61 هنرمند را از سراسر دنیا گرد هم آورد که همگی آنها شهرت خود را در اینستاگرام بدست آورده بودند. این دو درک درستی از ارتباطات عمومی بدست آورده اند. آن هم در نمایشگاهی که شامل هنرمندانی است که هزاران دنبال کننده در شبکه اینستاگرام دارند.

بعد از آن که این دو از دانشگاه های مختلف فارغ التحصیل شدند، کندی در یک شرکت تبلیغاتی مشغول کار گشت در حالی که برت بر روی هنر متمرکز شد. این دو در یک اتاق در Chiswick با یکدیگر زندگی میکردند و در همان جا به تدریج شروع به فروش آثار هنری خود کردند.

آنها میگویند: وقتی کار خود را شروع کردیم هیچ کسی که بتوان به وی تکیه کرد نداشتیم، هیچ روزنامه نگاری را نمی شناختیم و هیچ سرمایه ای برای کار خود در اختیار نداشتیم. در نتیجه آنها به سرعت پول خود را از دست دادند و از همین جا بود که به فکر راهی موثر برای رسیدن به موفقیت گشتند.

از این پس جو به فکر در اختیار گرفتن قدرت فیسبوک و اینستاگرام افتاد که روشی کاملا متضاد با روش سایر گالری های هنری بود. کندی میگوید: بیشتر گالری های هنری استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای تبلیغات یا نشریات قرار میدهند. اما جوانان امروزی اغلب به خرید مجلات علاقه ای ندارند. همه آنها در شبکه های اجتماعی هستند، در فیسبوک و اینستاگرام.

جوانان 26 ساله ای که با اینستاگرام امپراطوری هنری خود را بنیان گذاشتند


در حال حاضر آنها 50 هزار دنبال کننده بر روی اینستاگرام دارند که موردی کم نظیر در حوزه هنر است. به گونه ای که هر گاه پستی را در مورد یک اثر هنری در اینستاگرام منتشر میکنند بی هیچ شک و تردیدی آن را در نقاط مختلف دنیا به فروش میرسانند. تا جایی که اکنون 50 درصد از فروش آنها به شکل آنلاین انجام میشود.

البته این موفقیت به سادگی هم به دست نیامده است. کندی توضیح میدهد: طی دو سال گذشته لحظات بسیار نا امید کننده ای هم داشتیم. برخی اوقات در کمال یاس در کنار خیابان مینشستیم در حالی که کل آثار ما در یک ون بود و به این فکر میکردیم که باید با زندگی خود چه کنیم. اما وقتی خوب عمل کنید همه چیز بهتر میشود.

جوانان 26 ساله ای که با اینستاگرام امپراطوری هنری خود را بنیان گذاشتند


با کمک اینستاگرام کار سخت، آسان میشود. برت میگوید: فکر نمیکنم ابزاری بهتر از اینستاگرام برای کار ما وجود داشته باشد. و این شد که اکنون این دو جوان 26 ساله امپراطوری جهانی هنری خود را به واسطه اینستاگرام بنا گذاشته و در حال توسعه و گسترش آن هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار